Aviseringar
Rensa alla

jag mår inte bra


Ämnesstartare

psykiskt just nu.

Vad fan gör man för att bli glad egentligen? Varför blir jag inte bara glad automatiskt? Varför är jag aldrig nöjd? Varför är livet så besvärligt? Varför måste vissa av oss leva med typ kronisk ångest?

Låter nog dramatiskt men orkar typ inte längre.

Förtjänar en UM-kram tycker jag. kan jag få det? tack.


   
Citera
Ämnesstartare

*Ger dig en bamsekram* 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oki kram.
tänker exakt samma ibland. orättvist att behöva jobba med det hela livet.


   
SvaraCitera
mynona

Ett förslag är att göra något som påminner om barndomen då allt var enklare: läs Kalle Anka och doppa ballerinakex i saft. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vet hur det är, men är inte mycket man kan göra utom att kämpa på. 

Det, eller lägga sig ner och ge upp, men palla de lixxom.

Kämpa på, and a great bearhug to you!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jättegigantisk kram till dig! Hoppas verkligen att du mår bättre snart. Du kommer hur som helst att må bättre. Det löser sig ALLTID, kom ihåg det. 🙂 <3


   
SvaraCitera
Lounge

varför måste vissa av oss leva med kronisk ångest.. denna fråga har jag ställt mig så många gånger

jag hoppas du mår bättre SNART. det förtjänar du. känner du att du kan hantera det?

KRAM bästa camilla!!! det där b:et ska inte vara här det ba kom när jag skrev på juppin :-I b


   
SvaraCitera

det beror väl på hur dåligt man mår. är det allvarligt bör man få professionell hjälp och kanske mediciner. annars kan det hjälpa med att träna, göra saker man gillar etc.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LedsenFrågar mig själv detsamma. Jättestor kram på dig du är bra och fin Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*krrrrrraaaaaaaaammmmmm* det gäller att tänka på sånt som gör en glad<3


   
SvaraCitera
Afik
 Afik

kram på dig 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JaamenLol:

*Ger dig en bamsekram* 

rebeca:

oki kram.
tänker exakt samma ibland. orättvist att behöva jobba med det hela livet.

Rejmond D Röjter:

Vet hur det är, men är inte mycket man kan göra utom att kämpa på. 

Det, eller lägga sig ner och ge upp, men palla de lixxom.

Kämpa på, and a great bearhug to you!

Mysia:

Jättegigantisk kram till dig! Hoppas verkligen att du mår bättre snart. Du kommer hur som helst att må bättre. Det löser sig ALLTID, kom ihåg det. 🙂 <3

isola:
LedsenFrågar mig själv detsamma. Jättestor kram på dig du är bra och fin Hjärta

cuzIcan:

*krrrrrraaaaaaaaammmmmm* det gäller att tänka på sånt som gör en glad<3

Afik:

kram på dig 🙂

Tack alla, fina ni är !

Lounge:

varför måste vissa av oss leva med kronisk ångest.. denna fråga har jag ställt mig så många gånger

jag hoppas du mår bättre SNART. det förtjänar du. känner du att du kan hantera det?

KRAM bästa camilla!!! det där b:et ska inte vara här det ba kom när jag skrev på juppin :-I b

det är orättvist.

Visst kan jag hantera det men mitt problem är att jag aldrig visar att jag mår dåligt, har aldrig gjort det, så ingen märker det. Och sen när jag äntligen vågar berätra det för någon så tas det inte på allvar för att det inte syns.


Blivande_japan:

det beror väl på hur dåligt man mår. är det allvarligt bör man få professionell hjälp och kanske mediciner. annars kan det hjälpa med att träna, göra saker man gillar etc.

Kanske borde 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Ett förslag är att göra något som påminner om barndomen då allt var enklare: läs Kalle Anka och doppa ballerinakex i saft. 

Haha gulligt tips!


   
SvaraCitera

Ah, det lär ju knappast bli värre, så det är värt ett försök


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Ett förslag är att göra något som påminner om barndomen då allt var enklare: läs Kalle Anka och doppa ballerinakex i saft. 

Hjärta


   
SvaraCitera