Aviseringar
Rensa alla

Jag mår inte bra


Ämnesstartare

två av de jag är med i skolan brukar reta mig och dra min luva över mitt ansikte, kalla mig dumma smeknamn, jucka på stolen jag sitter på, trycka ner mig på marken. Och jag vet inte vad jag ska göra för jag vill fortfarande vara med de andra. Och ibland så är de som är dumma mot mig snälla mot mig. Och vi kan prata som vanligt. Vad ska jag göra?


   
Citera

Säg att du inte gillar det annars skit i att vara med dem var med andra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men då har jag inga vänner


   
SvaraCitera

Några som mobbar en kan man ju knappast kalla för vänner.. 


   
SvaraCitera

fuck dom


   
SvaraCitera
Lillen

Jobbigt, vet vad du känner. Vill du ha någon o snacka med så kan du skriva ett PM till mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lillen:
Jobbigt, vet vad du känner. Vill du ha någon o snacka med så kan du skriva ett PM till mig

Det är skönt att veta att det finns fantastiska människor som bryr sig om främlingar!


   
SvaraCitera
Lillen

JagÄrBaraEnKille:

Det är skönt att veta att det finns fantastiska människor som bryr sig om främlingar!

Glad


   
SvaraCitera

Har du pratat med dina föräldrar? Kanske du kan byta skola?


   
SvaraCitera

JagÄrBaraEnKille:

Det är skönt att veta att det finns fantastiska människor som bryr sig om främlingar!

tror inte att alla bryr sig om främlingar. dem kanske endast tycker att samhället är för grov nowdAys och vill göra skillnad.
Bevis: jag är sån som tycker att samhället är grov och finns där för dem som behöver men jag hatar främlingar.


   
SvaraCitera

Försök strunta i dem, vet att det kan va svårt, men försök 
skulle inte förvåna mig om du är mycket bättre än vad de är, kram


   
SvaraCitera