Aviseringar
Rensa alla

jag måste byta stil, utseendet först, vad har ni att rekommendera


Ämnesstartare

det handlar kort och gott om att jag vill förändra mitt utseende, jag är ful, så enkelt äre! så ful att jag inte vill visa mig på bild för er, mitt hår ser ut som om det var taget från pälsen på en ekorre eller en räv eller båda kanske och jag klär mig inte så flashigt heller

anyways, vad har ni att rekommendera? vilken klädstil och vilken frisyr är den snyggaste som finns enligt er, så jag vet

och snälla var seriösa, det här har sänkt mitt självförtroende och att förbättra mitt utseende är bara en av pusselbitarna som ska falla på plats så att mitt självförtroende blir bättre

jag är väldigt solbränd och har solblekt hår, frågan är dock hur länge till

aja hjälp, och snälla försök vara seriösa!


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

asså, du måste se ut på ett sätt som du trivs med. det är det som är hela grejen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

asså, du måste se ut på ett sätt som du trivs med. det är det som är hela grejen.

visst men vill ju vara attraktiv, det är det som är grejen

för jag har jämfört mitt utseende med andra killar i evigheter nu och faktum är att dessa killar är såååååååååå mycket snyggare än jag! iofs bor jag ute på landet och där har vi väldigt få snyggingar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stuprörskillar is the shit [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

förövrigt kan vi inte hjälpa dig utan bilder [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paulus Af Tarsus:

emo

det skulle säkert göra mig snyggare men det skulle inte sätta mig i "snygg-katerogin"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SAVE ME:

för jag har jämfört mitt utseende med andra killar i evigheter nu och faktum är att dessa killar är såååååååååå mycket snyggare än jag! iofs bor jag ute på landet och där har vi väldigt få snyggingar

klipp dig och klä dig som dom om det nu är det du strävar efter. mer kan du inte göra?


   
SvaraCitera

SAVE ME:

det skulle säkert göra mig snyggare men det skulle inte sätta mig i "snygg-katerogin"

du behöver prata med någon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SAVE ME:

det skulle säkert göra mig snyggare men det skulle inte sätta mig i "snygg-katerogin"

äsch jag vet inte. du har säkert potential. något jag inte kan avgöra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså grejen är att alla tycker olika. Det finns ingen "mall" som man kan gå efter för att se snygg ut, allt handlar om ens självförtroende och ustrålning, som man får utav självförtroendet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SAVE ME:

visst men vill ju vara attraktiv, det är det som är grejen

ha på dig sånt du trivs i och som du tycker är snyggt [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mjölk:

stuprörskillar

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Charlie Chaplin Look-a-like


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men herrejösses var är din stake mänska?


   
SvaraCitera