Aviseringar
Rensa alla

jag måstemåste plugga!


Ämnesstartare

undrar samma sak ganska ofta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Jag. Eller nä, nu är klockan sex. och jag har börjat!

Det märks inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Är uppsats jag skriver så det finns bara ett sätt 🙁

nejdå! lovar, det finns flera :). jag hatade att skriva uppsats förut. men har börjat gilla det.

problemet osm ajg gjorde förut var att jag bara skulle skriva direkt 😛 (vet ej varför, var bara ett offer för "när man skriver så ska man ju skriva? [confused]"). men nu för tiden ägnar jag mer tid åt att skaffa mig enga tankar och idéer kring ämnet efter att ha läst. har monologer med mig själv som gör att nya frågor kommer fram osv.

efter det där så sätter jag mig ner o skriver o det går jätte snabbt att skriva då. när man känner att man har tillräckligt med tankar och annat som man känner är värt att skriva ner.

det jag glömde var ju att när man skriver så är det ju tankar man skriver ner. o tankar får man utav b la monologer (iaf jag)

själva skrivandet tar aldrig tid för mig. men monologerna o samling av infon tar mer tid. allt detta kan verka vädlgit obvious för vissa men helt nytt för andra..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickler:

allt detta kan verka vädlgit obvious för vissa men helt nytt för andra..

Tyckte det var ganska obvious ;P
Ska snart börja själva tänkandet efter att ha skrivit klart faktadelen. Jobbigt!

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Chauvinist:

Det märks inte.

Tar en liten paus!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Tyckte det var ganska obvious ;P

hahah okej, jag som la ner så mkt energi på att skriva så va det obvious [n]

Image

aja det känns iaf inge svårt att komma igång då när man har det där tankesättet. fast ibland är jag ju bara trött likz0m


   
SvaraCitera

Du är överskattad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Be din sambo göra´t åt dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

måste sitta på UB hela dagen och kolla på mikrofilm vilket vanligtvis är hysteriskt men ej idag[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pallo217:

u är överskattad

Absolut inte.

isola:

e din sambo göra´t åt dig.

Han har ju egna grejer att göra 🙁 Kanske borde betala honom med kexchoklad, pengar eller en avsugning om han skriver min uppsats.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Fast han skriver så jävla bra så det känns lite dumt att lämna in något som faktiskt är bättre än vad jag brukar prestera rent språkligt + då måste jag skriva som han senare i nästa uppgifter 🙁
eller be han skriva alla.... hm.... kanske vore något.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Fan isola, nu sa du något, ska nog be honom titta över mina uppgifter och se om jag för isf första gången i mitt liv (jag menar det) ska förfalska en uppgift....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad är det för mod som kikar in i min tråd utan att ge mig moraliskt stöd i att orka plugga [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[cool]


   
SvaraCitera

för att du är för lat/saknar motivation och därmed inte vill...?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Vad är det för mod som kikar in i min tråd utan att ge mig moraliskt stöd i att orka plugga

Ta tag i det, så kommer det gå bra tillslut. Rekommenderar belöningsmetoden. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köttfärssås:

Ta tag i det, så kommer det gå bra tillslut. Rekommenderar belöningsmetoden.

Tack!

Ja, belöna mig ska jag göra!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Tack!

Ja, belöna mig ska jag göra!

Brukar själv intala mig själv att när jag gjort klart läxan så unnar jag mig något. [smile]


   
SvaraCitera