Aviseringar
Rensa alla

Jag och en kompis gör en bana till Little Big Planet


Ämnesstartare

Jag och en god vän till mig har fastnat för detta spel. I och med all denna uppståndelse kring Lars Vilks i vår egna hemstad Uppsala, tänkte vi att vi vill göra ett helt map pack med Mohammed-banor.

Mohammed map 1 - The cave
Man tar sig igenom en öken via bil, hoppar över coola grejer. Sedan klättrar man upp för ett berg. Denna bit blir mycket lång och svår. Till slut tar man sig in i en grotta i berget, även denna bit svår och lång. Grottan slutar vid en stor öppen plats.

Mohammed map 2 - Climbing the Colossus
Här klättrar man upp för Mohammeds ben. Platforms-gameplay hela vägen. Vi löser det när vi väl är där. Banan slutar utanför Mohammeds röv.

Mohammed map 3 - Inte The Depths of Ass
Inne i Mohammeds röv tar du dig runt i hans tarmsystem. Coola grejer överallt. Slutar med att man skits ut i hans hand.

Mohammed map 4 - Tricks Up the Sleeve
Samma som bana 2, fast nu upp för ärmen.

Mohammed map 5 - ENTER: Mohammed
Man battlar Mohammed. Hans skägg är gjort av såna där "hänggrejer". Finns röda knappar här och där som man trycker på. Till slut besegrar man honom/whatever, vi kommer på något.

Vi är faktiskt lite rädda för att få en fatwa på oss om vi lägger ut den. [sad]

EDIT: Ni får gärna komma med idéer och förslag till banorna! [cheers]


   
Citera

Do. It.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Do. It.

Vi jobbar just nu (kanske) [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Do it like a man!

Get drunk and fuck it!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Do it like a man!

Get drunk and fuck it!

Det var jättesvårt så just nu ligger projektet på is [sad] Men vi umgås rätt ofta så vi får se när vi fortsätter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shit, awesome! adda mig, tror jag heter typ primal_extacy eller nåt på psn och säg till i chatten så kommer jag in och hjälper till (fast suger på att göra banor) oki thx bye


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

variabel:

shit, awesome! adda mig, tror jag heter typ primal_extacy eller nåt på psn och säg till i chatten så kommer jag in och hjälper till (fast suger på att göra banor) oki thx bye

Aight! Vi har en del concept art som vi inte riktigt vågar lägga ut här. Lägger till dig nästa gång jag är hos min kompis. [cheers] Det är nämligen han som har ps3, etc.


   
SvaraCitera