Aviseringar
Rensa alla

Jag och fredrik


Ämnesstartare

Vi hade snackat över internet/msn och camat lite ibland. Ibland hade vi också snackat i telefon. Vi bodde i samma stad och vi har nu känt varandra i 4 månader. Idag skulle vi äntligen träffas. Vi skulle vara hemma hos honom. Han var verkligen söt och vi var väldigt bra vänner. Han hade sagt att jag hade känslor för honom, men det visste jag inte. Han sa att när han såg i mig i cam, så kände han något men han visste inte vad.
Jag fixade det sista med sminket och var redo att åka. Pappa och jag gick till garaget. Han körde ut bilen och jag öppnade dörren och satte mig. Jag och fredrik bodde bara 20 minuter ifrån varandra. Han bodde ute på landet, jag bodde i utkanten av staden. Det pirrade i magen på mig, för jag är blyg när det gäller söta killar jag träffar för första gången. Vi var påväg, igenom alla åkrar och den lilla byn. Nu var det knappt 1 minut innan vi var framme. Jag andades djupt och tilltalade mig att detta inte var något att vara pirrigt för. Jag hade ju pratat med han i telefon förut. Nu var det slut tänkt, för nu var vi framme vid hans garage och där stod han utanför sin dörr. Pappa stannade bilen och jag klev ur. Innan frågade han mig när han skulle hämta mig, men jag sa att jag skulle ringa honom. Jag stängde dörren och pappa vände och åkte iväg. Jag gick emot fredrik och vi sa hej till varandra. Vi gav varandra en kram och jag kollade snabbt bort mot hans fönster.
''Ska vi ta och gå in kanske, här kan vi inte stå hela dagen'' sa han och jag nickade och gick efter honom. Stängde dörren efter oss och tog av oss skorna. Klockan var bara halv fem.
''Vad gjorde du igår?'' frågade han.
Det var ju trots allt lördag idag, men jag brukar inte göra nåt på helgerna
''Ingenting faktiskt, som vanligt och det vet väl du?'' svarade jag.
''Haha, mjo har insett det. Suttit här och ruttnat. Men det visste väl du, svarade han och log.
Så himla fint han ler, tänkte jag. Han såg ut som en pojke som aldrig lett förut och att detta var hans första glada leende.
Han började med att visa mig runt i huset och jag följde efter som en hund.
Till sist visade han mig sitt rum och satte sig i sängen.

Fortsättning kommer efter jag tagit och ätit två mackor.


   
Citera

Fredrik Och Jag?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHA.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

väntar spänt på en fortsättning [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fortsättningen:
Jag kollade runt i rummet, det var mellenstort och ganska mysigt. Han hade en gitarr som stod lutad mot fönstret, för han spelar i ett band. Sen kollade han på mig och jag på honom. Såklart var jag helt tyst och mitt hjärta bultade väldigt fort.
''Så, vad vill du göra?'' frågade han och stampade lätt med fötterna på golvet.
''Ehm.. jag vet inte, bestäm du'' blev mitt vanliga svar.
''Vi kan ta och fundera på det medans vi röker'' sa han nu och var påväg ner. Jag följde efter honom och ut till altanen. Han satte sig i hängsoffan och jag satte mig framför honom och vi tände våra ciggaretter.
''Jag är ensam hemma som du kanske har märkt'' sa han medans vi satt där.
''Det är ju nice'' svarade jag. Efter det var vi helt tysta och när vi rökt klart så gick vi in igen. Vi gick tillbaka till hans rum och jag satte mig på sängkanten.
''Vi kan köra GH, vill se hur bra du är'' sa han och satte på spelet och tog fram GH gitarren.
''Men jag suger på det, kör på easy'' svarade jag och rodnade.
Han räckte över gitarren och svarade ''Kör du först, så hjälper jag dig sen, det kommer gå bra'' Jag gjorde som han bad mig och körde. Men det gick ju bra eftersom jag körde på easy. När låten var klar, så sa han ''Kom nu, vi kör tillsammans som vi hade bestämt en gång'' och satte sig på data stolen. Jag ställde mig bredvid honom och han sa att jag skulle sätta mig. Jag gillar att jävlas, så jag var påväg att sätta mig på golvet då han tog tag i mig och sa ''men nej inte där haha'' och drog ner mig på samma stol som han satt i. Han tog armarna om mig för att hålla sido knapparna på gitarren. Det pirrade i magen på mig, jag blev varm. Jag fick ta blå och gul och han tog dom andra. Låten började och vi började köra. Jag missade massor i början eftersom han körde på hard. Men sen gick det och när låten var klar så ville jag inte köra mer, för jag tycker inte det är speciellt kul. Jag satte mig vid datorn och kollade igenom mina account på sidor. Han stängde av tvn och satte sig bredvid mig. Jag var nu klar och lät han kolla det han skulle. Han satte på camen och tvingade mig att vara med på bilder med honom. Vi satt där vid datorn och snackade, gjorde konstiga miner i cam och spelade samt in en rolig video. Nu närmade sig klockan halv nio och han frågade om jag ville poppa pocorn och kolla på någon film. Javisst ville jag det, det är alltid mysigt med film. Vi gick ner mot köket och började poppa popcornen i mikron. Vi satt och väntade vid köksbordet då popcornen var klara. Han tog ner en skål och jag hällde i popcornen där. Nu gick vi till vardagsrummet och jag slog mig ner.
''Vad vill du kolla på för film?'' frågade han och log.
''Skräck är alltid lika bra'' svarade jag och log tillbaka. Han letade bland sina filmer och hittade en skräckfilm som han satte i DVDn och han satte sig ner bredvid mig. Nu började filmen och jag tog en filt över mig.

fortsättning kommer efter jag ätit 2 mackor igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RadioactiveRain:

fortsättning kommer efter jag ätit 2 mackor igen.

föeihelvete, skriv klart allt på en gång eller skriv inte alls[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vincenco:

väntar spänt på en fortsättning

läs denna:
http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=270464&page=1#10059142
HÖHÖHÖ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeppi:

föeihelvete, skriv klart allt på en gång eller skriv inte alls

Fuck yourself and burn in hell


   
SvaraCitera

kebabkurt:

Fredrik Och Jag?

haha var så säker på att det skulle handla om videon när jag såg tråden[bigsmile]

RadioactiveRain:

fortsättning kommer efter jag ätit 2 mackor igen.

du vet inte ens vad styckesindelning heter och jag ska plugga fysik så kommer ändå inte orka läsa[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RadioactiveRain:

Fuck yourself and burn in hell

yea do it!!!!


   
SvaraCitera

Jeppi:

föeihelvete, skriv klart allt på en gång eller skriv inte alls

håller med!


   
SvaraCitera

kebabkurt:

Fredrik Och Jag?

Hahahahha det är ju mig han sjunger om [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera