Aviseringar
Rensa alla

jag och min pojkvän har gjort slut


Lounge
Ämnesstartare

jag är jätteledsen

vet att jag inte är ensam om att känna att hela tillvaron kraschar

jag skulle uppskatta jättemycket om ni skrev hur ni tog er igenom att bli dumpad när jag fortfarande vill vara tillsammans


   
Citera

usch vad jobbigt [love]
Nja, jag vet inte hur jag tog mig igenom det, jag bara gjorde det. Efter ett tag insåg jag bara att det egentligen var bäst att vi gick åt olika håll.
Hitta på kul saker med kompisarna, mina vänner tog ut mig på en massa olika äventyr för att göra mig glad. Kom att bli en av mina bästa somrar pga dem.


   
SvaraCitera

Jag tog mycket tid med mig själv, så du borde också göra det, ta mycket tid med mig . >


   
SvaraCitera

Budolicious:

ta mycket tid med mig

[bigsmile]
visste att detta skulle sluta såhär när jag läste första ordet...

OnT: ta tid med dig själv ett tag, umgås med vänner och andra som gör dig glad.


   
SvaraCitera

[sad]


   
SvaraCitera

Neh hörröduru ingen idé att deppa du kommer snart ha en redi hunk efter dig, du är för cool för att bli ledsen juh!


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

glad att ni skriver


   
SvaraCitera

Shit happens, därför man alltid ska vara beredd på det värsta [cool]


   
SvaraCitera

Kan tyvärr inte erbjuda någon peppande historia, men kram i alla fall! [love]


   
SvaraCitera

Hej fina du! [love]
Har varit i din situation 2 gånger, då jag varit riktigt förkrossad.
Jag ska säga dig en sak, i början kommer det kännas så himla jobbigt och allt kommer kännas värdelöst.
Så ja. I början känns det alltid jobbigast, men det blir bättre, det lovar jag. Försök att radera bilder, sms, konversationer mellan er 2, allt för att inte tänka på han. Försök prata ut om händelsen med en vän du litar på, och umgås bara med folk som får dig glad.
Lyssna inte på "depp låtar" hur mycket du än vill, för det hjälper inte ett skit!

Och vad du än gör. Gå inte efter ditt ex, och försök få tillbaka han. För om han gjort slut med dig, så har han. Hans förlust. Vill han ha tillbaka dig får han ta modet att säga det.
Lycka till! [smile]


   
SvaraCitera

Grät som fan, har endast gråtit så mycket vid ett annat tillfälle och detta var värre, kunde sedan inte sova på natten förrän framåt morgonen när jag stoppade in hörlurar och lyssnade på radio, antar att det jagade bort tankarna. Just den månaden minns jag väldigt vagt, den passerade som något slags dis. Såg till att umgås med människor och sådär för att fortsätta leva och för att tänka på annat. Så småningom, genom umgänge, fester och tid hade jag förpassat henne till en annan del av hjärnan, inte glömd och fullständigt oförändrade känslor, men det tar inte upp hela mitt medvetande, som det gjorde förut när varje tanke gick långsammare eftersom den alltid slutade med, eller tog en omväg runt, henne. Kan fortfarande inte titta på bilder på henne för länge utan att få ett minisammanbrott.

För ögonblicket känner jag mig dock rätt tillfreds, vilket väl är bra. Har lärt känna väldigt bra människor som följd ändå.

Kanske inte var så glatt som du hoppades på.


   
SvaraCitera

Lounge:

glad att ni skriver

Finns [love]

har alltid velat skriva så, det är så coolt!


   
SvaraCitera

Vet inte, har bara haft ett LTR på två dagar, när det tog slut åt jag två pizzor, drack 2 liter juice , sörjde en skvätt och gick sedan och la mig.

Sen hände det inget mer.


   
SvaraCitera

Åh, jisses vad tråkigt att höra! [sad] Jag vet ingenting om er relation, men jag vet att det är sjukt jobbigt när man precis gjort slut. Glöm inte bort att det är okej att må dåligt, känn inte att du måste komma över honom med en gång. Gråt, gnäll, var så deppig och ledsen du behöver vara. Ju mer du bearbetar det desto mer kommer du förstå det och kunna hantera det, och tillslut övergår det i en slags lättnad.

Efter regn kommer solsken, kom ihåg det! Det går över. [smile]

Kram!


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

tack för era svar. orkar inte skriva något nu men jag uppskattar svaren. imorgon kommer min syster hit och det uppskattar jag väldigt mycket.


   
SvaraCitera