Aviseringar
Rensa alla

Jag och mitt ex


Han har varit otrogen mot dig och hans nuvarande flickvän, vad hindrar honom från att göra det igen? Han har ju ingen respekt för den partner han valt att leva med för tillfället!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leverpastejmedgurka:

Han har varit otrogen mot dig och hans nuvarande flickvän, vad hindrar honom från att göra det igen? Han har ju ingen respekt för den partner han valt att leva med för tillfället!

Japp, som jag skrev längre upp. "På samma sätt som man fångar en kille, på samma sätt kan man räkna med att bli av med honom"
Och det är ju en anledning till att jag kanske borde sluta upp med detta nu. Fast jag är ju även en elak sate, så jag tycker det hela är rätt åt henne[ops],hon var ändå min kompis också.


   
SvaraCitera

Berglund:

Jag säger inte att jag vet hur man gör - Men jag säger att det GÅR, bara man kommer på hur [smile]

inga reda bevis alltså?


   
SvaraCitera

Lämnade dig för en tjej, nu lämnar han en tjej för dig... vem tror du det blir han lämnar dig för IGEN?[tard]


   
SvaraCitera

Johnny_are_u_queer:

inga reda bevis alltså?

Underbart med folk som tror att det krävs bevis för allt...


   
SvaraCitera

Berglund:

Underbart med folk som tror att det krävs bevis för allt...

Vart har jag sagt att jag tror att det behövs bevis för allt?
Mindre underbart med folk som drar en massa förhastade slutsatser om andra...


   
SvaraCitera

Johnny_are_u_queer:

Vart har jag sagt att jag tror att det behövs bevis för allt?
Mindre underbart med folk som drar en massa förhastade slutsatser om andra...

Man frågar inte om bevis, om man inte tycker att det är nödvändigt. Flashbackstyle <3


   
SvaraCitera

ush vad vissa är vidriga....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patetiskt. skaffa liv.


   
SvaraCitera

Berglund:

Man frågar inte om bevis, om man inte tycker att det är nödvändigt.

Men jag undrade mest om hur du kunde vara så tvärsäker på en sak som inte var självupplevd?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera