Aviseringar
Rensa alla

Jag och Nick Jonas


Ämnesstartare

Nick Jonas stod på scenen och sjöng "IT'S OKAY TO BE GAY LETS REJOYCE WITH THE BOYS IN THE GAY WAY!!!!". Tårarna flödade ner från kinden, Nick Jonas hade rört min hand, handen jag runkat med innan och lagt sperma i! Konserten var slut...

Nick Jonas tog upp mig på scenen och snabbt in bakom den. Han gömde mig under ett bord.. Kevin och Joe sade att dom skulle gå, Nick sade att han stannade kvar. När alla hade gått tog Nick fram mig från bordet, han hade bytt om till en tröja där det stod Heil Hitler på. Han hade ett par rosa brallor där det stod "gay and proud" på, och ett par gröna strumpor.

Han tog av sig kallingarna... Jag sprängdes av kåthet. Hans anal var brun och bajsig, hårigare än en hund. Bajset hade fastnat i håret..
- "Det här ska bli mumsigt, smaskigt yummy yummy" tänkte jag och stoppade in kuken i röven på honom.
Jag knullade honom hårt.. Till slut svimmade han av kåthet.
Jag stoppad ein kuken i hans näsa, öron och sen kom jag, jag fick jättemycket sperma. Jag lade det i hans bajsanal, i hans mun, näsa och ögon.
Han vaknade och sade att det sved i ögonen.
Han torkade bort sperman... han tittade på mig och blinkade. "Du borde gå på mer konserter med oss!" sade han.

Men då vaknade jag upp ur min knarkfylla, kastade en stol på honom och sen bajsade jag och kvävde honom med bajset.
Sen tog jag en motorsåg och sågade av alla hans kroppsdelar, tog med mig dom hem och gav till mina hundar.

SLUT


   
Citera
Ämnesetiketter

FrökenRakel:

Sen tog jag en motorsåg och sågade av alla hans kroppsdelar, tog med mig dom hem och gav till mina hundar.

En novell helt i min smak[y][love]


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Texter och berättelser/Sexnoveller


   
SvaraCitera

Attempt to make a joke


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera