Aviseringar
Rensa alla

jag orkar inte:-(


Ämnesstartare

Sitter på skolans bibliotek och inser att jag faktiskt inte orkar plugga allt jag borde.....

2012-09-12 12.11.59-2.jpg


   
Citera
Ämnesstartare

vad är det du borde plugga då[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

Sitter på skolans bibliotek och inser att jag faktiskt inte orkar plugga allt jag borde.....

ta en paus då. ingen mening med at bli stress och trött pga plugg. det är viktigt att kunna sätta gränser och inte plugga ihjäl sig. fast bättre om du gör det nu så du slipper göra det på fritiden

jag sitter förövrigt också i skolbibblan [bigsmile] har lunch


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

vad är det du borde plugga då

Egentligen måste jag inte.... Har bara en läxa i biologi som måste lämnas in. En i matte också förresten.... Men måste gå igenom gårdagens lektioner det är en studieteknik jag har att skriva om alla anteckningar när jag kommer hem...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skriver du anteckningar på engelska?[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

ta en paus då. ingen mening med at bli stress och trött pga plugg. det är viktigt att kunna sätta gränser och inte plugga ihjäl sig. fast bättre om du gör det nu så du slipper göra det på fritidenjag sitter förövrigt också i skolbibblan har lunch

Men jag måste göra det nu.... Hinner inte sen för då planerar jag att plugga annat.... Har också lunch:-P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

skriver du anteckningar på engelska?

Ja:-P min utbildning är på engelska^^ lättast att inte blanda språk i skolan:-) dessutom är min kalender från England så den är på engelska med:-P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hinner jag skriva en uppsats på en timma tror ni?:-\


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

Men jag måste göra det nu.... Hinner inte sen för då planerar jag att plugga annat.... Har också lunch:-P

dela upp det på nåt sätt då. bygg ett schema. nu pluggar du, sen pluggar du inte. måste också ha tid för att inte plugga. annars kommer stressen göra det jobbigt för dig. försök göra nåt som kanske häjlper, sätt dig bekvämt, lyssna på musik och ät nåt eller så. eller så stannr du kvar efter skolan och gör klart

nice [y] fast min lunch tog slut för 2 min sen. har svenska nu och tror jag borde röra på mig innan fröken dampar [sad] slutar dock efter det [bigsmile] då ska jag stanna kvar och göra klart läxa i vård och omsorg [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

Egentligen måste jag inte.... Har bara en läxa i biologi som måste lämnas in. En i matte också förresten.... Men måste gå igenom gårdagens lektioner det är en studieteknik jag har att skriva om alla anteckningar när jag kommer hem...

jaha ok.
gör bara en sak nu då, typ biologi[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

jaha ok.gör bara en sak nu då, typ biologi

Deadline är måndag på den men vore skönt att få de gjort:-) funderar på att skriva min uppsats i psykologi nu... Har ifs redan skrivit och lämnat in men den sög så vore nog smart att skriva en till även om läraren inte kräver det....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gulli hannstil[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

Har ifs redan skrivit och lämnat in men den sög så vore nog smart att skriva en till även om läraren inte kräver det....

vad skrev du om? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Plugga varje dag.


   
SvaraCitera

jaha


   
SvaraCitera