Aviseringar
Rensa alla

Jag orkar inte med en idiot i min klass...


Ämnesstartare

Det är så här. Jag går första året i gymnasiet och har därmed en ny klass. I klassen har vi en kille som tror att han är störst, bäst och vackrast. Han hörs mest, han syns mest och ska alltid driva med folk osv. Vi brukade snacka en del utanför skolan förut och fick väll en ganska bra kontakt. Han brukade ofta påpeka att mitt hår var snyggt och kallade mig modell osv. Men som jag berättade innan så brukar han driva med folk en del också. Igår så sa han till mig. "Hörde att du fick F" jag svara "va i vad?" "ditt modellansikte". Jag orkade inte ens svara så jag strunta i det. Detta gjorde mig sur, va i helvete menar han? Att jag var ful eller ville han driva för att han tycker jag ser bra ut (är kille men ni fattar säkert). Sedan sa han "skoja bror" och log lite och så var det inget mer med det. Det jag däremot inte fattar är vad han ville få ut med saken egentligen.. 

Nog om det, idag så stod han med sina kompisar utanför toaletterna. När jag kommer ut så säger han "Men va, var de bara han vi väntade på" och var redan halvvägs på väg bort. Den här gången var jag nära till hands och slå på han men jag sa "Stick du bara, äckel" och han typ hotade mig på skoj eller nått att börja slåss. När jag sa till han igen att bara sticka så stack han iväg.

Sedan så ska han alltid när man pratar med en tjej komma fram och börja prata med tjejen mitt framför mig. Det känns som att de är nått han vill mig, men jag vet fan inte vad...

Vad fan är hans problem och vad fan ska jag göra med han? Orkar inte med han helt ärligt..


   
Citera

copy and paste:at på sistone?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FNÖ:
copy and paste:at på sistone?

hahaha, svara på de jag skrev istället


   
SvaraCitera

WinterTime:

hahaha, svara på de jag skrev istället

haha ja kunde ja väl bara om inte jag har sett den där historien tidigare Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FNÖ:

haha ja kunde ja väl bara om inte jag har sett den där historien tidigare Galen

fast de här är en annan berättelse? 🙂


   
SvaraCitera

WinterTime:

fast de här är en annan berättelse? 🙂

eller hur jag tror åkså att jag har läst den


   
SvaraCitera

Han är säkert svartsjuk på dig o försöker förstöra för dig :p 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NicoleF:
Han är säkert svartsjuk på dig o försöker förstöra för dig :p 

Jag får den känslan jag också.. Men förstår inte varför bara, vi var ju bra vänner innan :/


   
SvaraCitera

WinterTime:

Jag får den känslan jag också.. Men förstår inte varför bara, vi var ju bra vänner innan :/

Sikt i honom bara 🙂 säkert för att domdär tjejerna snacka med dig


   
SvaraCitera

WinterTime: fast de här är en annan berättelse? 🙂

Varför kallade du honom för äckel? Inte så smart.


   
SvaraCitera

Antagligen är han osäker på sig själv och känner ett behov av att trycka ner andra för att höja sitt eget självförtroende och självbild. Såna människor kan man inte göra annat än att skratta åt. Testa att bara le när han gör något mot dig, lär göra honom riktigt frustrerad. Folk som har i syfte att trycka ner någon avskyr när man blir glad när de gör något, och du visar då att han misslyckades! Tumme upp


   
SvaraCitera