Aviseringar
Rensa alla

Jag orkar inte mer....


mystery8:

Kan du vara snäll och lämna min tråd jag orkar inte med sånt här just nu!

käften


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

käften

Nu har jag fattatmitt beslut jag tar......


   
SvaraCitera

mystery8:

Nu har jag fattatmitt beslut jag tar......

skärp dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

skärp dig

Det är väl det du vill att jag ska dö det är väl därför du skriver sånna saker du tar inte det här på allvar!
Du kanske inte vet hur det är men det vet jag och det är hemskt och jag klarar inte att en ''idiot'' kommer och gör det ännu värre!


   
SvaraCitera

mystery8:

Det är väl det du vill att jag ska dö det är väl därför du skriver sånna saker du tar inte det här på allvar!
Du kanske inte vet hur det är men det vet jag och det är hemskt och jag klarar inte att en ''idiot'' kommer och gör det ännu värre!

varför låter du en idiot påverka hur du mår? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För det är så det funkar man är känslig och klarar inte hur mycket som helst!


   
SvaraCitera

mystery8:

För det är så det funkar man är känslig och klarar inte hur mycket som helst!

nä inte hur mycket som helst [sad] förlåt då


   
SvaraCitera

hur värdelöst livet än verkar så tror jag döden är värre. Se det som en utmaning att leva klart livet, försök ha kul, jag tror det kan bli bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

nä inte hur mycket som helst förlåt då

Tack!

Fingerprints:

hur värdelöst livet än verkar så tror jag döden är värre. Se det som en utmaning att leva klart livet, försök ha kul, jag tror det kan bli bra.

Kanske, tack!


   
SvaraCitera

Brukar spendera mina dagar med att försöka hitta drömmar som kan förverkligas. Det går sällan bra. men får tiden att gå. Vilket i sig kan vara ett problem. Men försöker intalar mig att något oväntat kan hända.


   
SvaraCitera

Tror inte antidep-medel hjälper. Man blir väl värre av sånt. Det viktiga är väl egentligen att prata med nära och kära om vad man egentligen vill ha ut av livet. Om inte dom finns, sök hjälp. Det finns folk där ute som är enklare att prata med än vad man egentligen tror.

Gör en lista. Vad vill du egentligen ha ut av livet? Måste finnas nåt. Fantisera och sen försök på nåt sätt utgå därifrån. Siktar man högt brukar man ändå hamna någonstans bra. Speciellt om man kämpar för det.


   
SvaraCitera