Aviseringar
Rensa alla

Jag orkar inte mer, jag vill bara dö.


EMMA93:

För att ingen gillar mig.

jag gillar dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maxwinner:

man har inget liv när man är femton.

jo det har man


   
SvaraCitera

EMMA93:

jo det har man

Jag hade inte det, Mådde kasst ochville ta självmord innan16, men mår hyggligt bra numed tanke på alla mina roliga psykdiagnoser


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

herr_nilsson:

Okej, låter tråkigt. Vill du ha en kram?

aa


   
SvaraCitera

EMMA93:

För att ingen gillar mig.

Varför då? 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maxwinner:

Jag hade inte det, Mådde kasst ochville ta självmord innan16, men mår hyggligt bra numed tanke på alla mina roliga psykdiagnoser

så bra för dej, fast jag tror aldrig att jag kommer att må bättre


   
SvaraCitera

EMMA93:

så bra för dej, fast jag tror aldrig att jag kommer att må bättre

Det tror jag du kommer! [cheers]


   
SvaraCitera
Sned
 Sned

Jag är lat och kopierar mitt inlägg från tidigare tråd, inte för att det var speciellt bra, men.. ändå! [smile] :

Som sagt, kämpa på. 🙂

Det låter nog lite dumt för dig, men det är faktiskt så, många känner sig precis som du gör i alla fall någon period av sin ungdom. Många betyder inte alla - men fått för mig att de flesta som i alla fall har något att tänka med brukar må så någon gång. Det är helt enkelt något man måste kämpa sig förbi.

Nu är det ju så att det här låter som väldigt dåliga rekommendationer, för jag förstår verkligen att det som du känner gör jävligt ont och inte alls är något att underskatta. Men jag har faktiskt också varit femton och åtminstone en gång varit väldigt nära att ta livet av mig.

Grejen är att när jag ser tillbaka på det nu så kan jag inte riktigt förstå mig själv - och om jag nu skulle ha gjort det så skulle jag ha missat många underbara ögonblick.

Jag hade aldrig haft någon flickvän när jag var 15, inte ens närmningsvis sen dagis någon gång - men nu är även det förändrat.

Såklart så kommer du inte garanterat må bra om några år heller - det gör inte jag. Saknar och längtar till det mesta faktiskt.

Men att jag fortfarande lever - det ångrar jag inte för en sekund.

Mycket text, men om någon läst ända hit så får ni... ett hjärta! [love] - där! [cheers]


   
SvaraCitera

Ditt problem är att du är 15, och det kommer att gå över


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen:

Varför då? 🙁

Jag vet inte.Jag har försökte vara med dom i min klass nu när jag började gymnasiet men jag märker att dom inte vill va med mej


   
SvaraCitera

EMMA93:

Jag vet inte.Jag har försökte vara med dom i min klass nu när jag började gymnasiet men jag märker att dom inte vill va med mej

Jobbigt 🙁

Har du inga kompisar ifrån grundskolan då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

Ditt problem är att du är 15, och det kommer att gå över

Mitt probem är att ingen gillar mig


   
SvaraCitera

Ok dö om du vill eller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen:

Har du inga kompisar ifrån grundskolan då?

Jag har en kompis.Jag hade många kompisar när jag var mindre men vi växte ifrån varandra.
Och min kompis ska antagligen flytta långt bort.


   
SvaraCitera

EMMA93:

Jag hatar kuratorer o sånna idioter

nog för att dom är störda men det finns faktiskt ett ytterst fåtal som är vettiga


   
SvaraCitera