Aviseringar
Rensa alla

Jag orkar inte sätta i laddaren i mobilen


Ämnesstartare

HIMYNAMEISKARL:

Menade du kallelse? Hahahaha Vad är en Inkallesle

Man ska in och sedan bli kallad en massa otrevligheter i rätten.
Nytt på kartan.


   
SvaraCitera

Jaha. Då får jag be om ursäkt igen. Men du kommer behöva be om ursäkt när jag tagit över världen. Du ska få sitta på Island och mögla!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HIMYNAMEISKARL:

Jaha. Då får jag be om ursäkt igen. Men du kommer behöva be om ursäkt när jag tagit över världen. Du ska få sitta på Island och mögla!

Nej, jag har redan tagit över alla länder...

Btw, jag heter också Karl. Hej.


   
SvaraCitera

Har du ju inte alls det ju. Du har bara tagit över UM. Du vet inte ens vart man börjar ta över världen för att ha en så bra utpunkt som möjligt.

Hej Karl[cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HIMYNAMEISKARL:

Har du ju inte alls det ju. Du har bara tagit över UM. Du vet inte ens vart man börjar ta över världen för att ha en så bra utpunkt som möjligt.

Ja, men UM omfattar alla länder...

Jag är en bättre Karl.


   
SvaraCitera

mopsen:

Ja, men UM omfattar alla länder...

Att det inte gör. Det omfattar bara ungdodmar och pedofiler i Sverige. Det är inget man kan använda när man tar över världen.

Man behöver soldater!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HIMYNAMEISKARL:

Att det inte gör. Det omfattar bara ungdodmar och pedofiler i Sverige. Det är inget man kan använda när man tar över världen.

Man behöver soldater!

Jag har mina genmanipulerade mopsar.


   
SvaraCitera

mopsen:

Jag har mina genmanipulerade mopsar

Det räcker inte. Du behöver soldater med ett hjärta! En själ och en vilja att slåss för dig vid armens tyglar. Det har inte du. HA!

Jag är den bättre Karl


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HIMYNAMEISKARL:

Det räcker inte. Du behöver soldater med ett hjärta! En själ och en vilja att slåss för dig vid armens tyglar. Det har inte du. HA!

Jag är den bättre Karl

Jo, det har allt det du just sa, och inbyggda vapen.

DET ÄR FULT ATT LJUGA.


   
SvaraCitera

mopsen:

Jo, det har allt det du just sa, och inbyggda vapen.

DET ÄR FULT ATT LJUGA

Jag tror dig inte. Du bara ljuger för att folket ska lita på dig. Om du tittar efter noga är det ingen som litar på dig. Du har inte folket med dig! Du är ingen ledare!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HIMYNAMEISKARL:

Du har inte folket med dig! Du är ingen ledare!

Detta samtalet är över. Har du mer frågor kan du ställa dem hos min receptionist. På nummer http://ungdomar.se/user_info.php?user_id=161492

Tack.
UMs Law Enforcement Umit, Destiny 18/6-09 1916


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera