Aviseringar
Rensa alla

Jag pallar inte längre


Ämnesstartare

Jag pallar inte längre! Mina föräldrar skriker hela tiden. Typ nyss min mamma kom till mig och började att skrika som...jävul ee tbx och kan du nån gång dö? Det e bara vi som e hemma just nu. Så hon passade på att skrika och slå mig hur länge som helst. ja okej..efter att hon skrek på mig så började hon att slå mig på huvudet och örfilar.
Min pappa hjälper inte heller så mkt. För 10 år sen så sa att han skulle köpa en säng till mig men nu efter 10 år så har jag fortfarande ingen säng. Det enda han säger att det finns ingen plats. Båda mina bröder har egna säng, syrran har säng och båda mina föräldrar har säng så det e bara jag som inte har en säng.. Min pappa slår och skriker oxå.. Min mamma säger till mig bland annat hora, cp,tönt,idiot,handikapp,hoppas du dör,du e ingen nytta av, vrf kom du hem?.... Asså jag PALLAR inte med det här jag vill bara HÄRIFRÅN!
ps.i skolan fejkar jag att jag e glad bland kompisar åh så..


   
Citera

Bygg en egen säng?[tard] Hur svårt ska de va


   
SvaraCitera

Anmäl henne. Det är olagligt i Sverige att slå sina barn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Panda:

Bygg en egen säng? Hur svårt ska de va

tror du verkligen att allt handlar om säng? idiot..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Anmäl henne. Det är olagligt i Sverige att slå sina barn.

jag e förrvirad. vissa dagar e dom trevliga och andra dagar e dom..ja du vet..dom slår mig


   
SvaraCitera

pink_lover:

jag e förrvirad. vissa dagar e dom trevliga och andra dagar e dom..ja du vet..dom slår mig

Att du anmäler din mamma behöver betyda att du inte vill ha något med henne att göra eller så, men det är fel av henne att slå det. Det bästa och mest rättvisa sättet att markera det på är att anmäla henne.
Jag förstår att din mamma kan ha bra sidor också, som du gillar. Men hon gör fortfarande fel när hon slår dig.


   
SvaraCitera

ja soc finns. tror de gör mer nytta i såna här situationer än mycket annat.


   
SvaraCitera

pink_lover:

har jag fortfarande ingen säng

pink_lover:

slå mig

pink_lover:

Min pappa slår och skriker oxå..

Låter fruktansvärt. Att inte ha en så basic grej som en säng är enligt mig direkt kränkande - det hör ju liksom till att man har en egen säng att sova i. Var sover du nu?
Tycker du ska berätta för skolkuratorn. Skolan kan kontakta soc och se till att du får det bättre hemma, eller att du får bo nån annanstans.


   
SvaraCitera

Panda:

Bygg en egen säng? Hur svårt ska de va

Visa lite jävla respekt, hur svårt kan det vara?


   
SvaraCitera

NEMI:

Visa lite jävla respekt, hur svårt kan det vara?

Men dethär är ju största trollet på UM?[tard]
I alla fall kungen av överdrifter.


   
SvaraCitera

Panda:

Men dethär är ju största trollet på UM?
I alla fall kungen av överdrifter.

Känner du henne?

pink_lovar: Jag tycker absolut att du ska anmäla din mamma. Din pappa också om det är båda som slår dig. Det är hemskt att du fejkar i skolan, mår dåligt själv bara av att läsa det.[sad] Det kan bli bättre, du måste tro på det. Du anmäler dina föräldar även för DERAS skull. Jag vill tror inte att de vill slå dig EGENTLIGEN, men hur som helst för du dem en tjänst genom att anmäla dem (eller om det bara är din mamma). Men viktigast av allt är att du ger DIG SJÄLV en chans. Det må hända att du kan fejka duktigt i skolan och bland kompisar, men det kommer aldrig ALDRIG bli bättre om du inte gör något åt det här. Snälla, gör det. Ta hand om dig![love]


   
SvaraCitera

dansanattenlång:

Känner du henne?

Näe, Men läst ett par stycken av hennes 48 trådar[zzz]


   
SvaraCitera

Panda:

Men läst ett par stycken av hennes 48 trådar

Jag med, men hon behöver ju inte vara troll för det. Bara.. problemfylld.


   
SvaraCitera

Panda:

Näe, Men läst ett par stycken av hennes 48 trådar

Du kan lika gärna strunta i att kommentera, tycker jag.


   
SvaraCitera

dansanattenlång:

Du kan lika gärna strunta i att kommentera, tycker jag.

Hade du också kunnat göra[zzz]
Men visst är det synd om tjejen som aldrig sovit i en säng[sad]


   
SvaraCitera