Aviseringar
Rensa alla

Jag pruttade inför honom.


Ämnesstartare

Japp, killen jag gillar kittlade mig och jag pruttade.. Han typ skrattade och flyttade bort... :/

Jag sa något liknande som "oj förlåt" han sa typ att det var lugnt.. JAG SKÄMS IHJÄL!!

Det enda som var bra var att han faktiskt sa hej och kollade på mej lite senare på dagen. 

Men tror ni att han kommer gilla mej mindre eller typ ignorera mej för att jag pruttade eller typ tycka jag är äcklig?

Vilket dock har kommit fram nu lite senare, han säger inget till mej, han kolar knappt på mej (jag märker det inte iaf)
Finns det något jag ska göra för att visa att jag är intresserad (förutom att säga de rakt ut) eller finns det något sätt jag an luska ut vad det är? VAD TROR NI?
Snälla, tips, pepp?


   
Citera
Ämnesetiketter

Hjärta


   
SvaraCitera

De e lugnt oroa dig inte.


   
SvaraCitera

Prutta mer, han går nog igång på d 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför ska jag inte oroa mej?


   
SvaraCitera

tror inte han tänker så mkt mer på det 🙂 klart han nog kände att det var lite awkward när det väl hände, men nu har han väl glömt bort det <3 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:
tror inte han tänker så mkt mer på det 🙂 klart han nog kände att det var lite awkward när det väl hände, men nu har han väl glömt bort det <3 

Han dissar ju mej totalt.. nånting är det ju


   
SvaraCitera

MaDDDie:
varför ska jag inte oroa mej?

Asså det kan ju vara rätt generade för den som är med om att en annan fiser också. Han kanske märker att du blev obekväm och det kan smitta av. Tycker du borde fortsätta som inget har hänt.


   
SvaraCitera

Skiter han i dig pga denna händelse är han nog inget att satsa på ändå...

Ursäktar ordvalen, men du fattar!


   
SvaraCitera

Gruvan:
Skiter han i dig pga denna händelse är han nog inget att satsa på ändå...

Ursäktar ordvalen, men du fattar!

ahah vilka ordval bär du om ursäkt för? göllit


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag förstår... har ju fortsatt att agera normalt, jag tänker knappt på det mer...

MEN hur visar jag på ett ganska spontant sätt att jag gillar honom, jag menar.. om han nu gillar/har gillar mej så borde jag ju kunna vara stark nog att visa detsamma? men lixom hur?


   
SvaraCitera

:DD


   
SvaraCitera

Lol scilianmind fes första gången vi träffades hon har aldrig vågat se mig i ögonen sen dess


   
SvaraCitera

Jag vågar inte ens citera dig längre...


   
SvaraCitera

kukoxo: ahah vilka ordval bär du om ursäkt för? göllit

Vet du mycket väl! Rodnar


   
SvaraCitera