Aviseringar
Rensa alla

Jag råkade anmäla mig...


time
 time
Ämnesstartare

...till ett basketlag. I fredags. När jag var berusad. Min kompis tränare värvade mig med löften om armmuskler och Bermuda, så jag ska tydligen infinna mig i deras träningslokal på onsdag. Vad har jag gett mig in på? Är det roligt med basket? Kommer jag få lika snygga muskler som min kompis som tränar har?


   
Citera

Det finns ingen lag på att du måste gå [tard]

Och det beror sig på vilken muskeluppbyggnad du har. Men ger du järnet så finns möjligheten för det.


   
SvaraCitera

Att få en basketboll sparkad i ansiktet gör ont.

Så mycket vet jag.


   
SvaraCitera

Förstår du hur bollar fungerar? Isf kommer det nog gå bra! Tror inte det är roligt. Men lycka till!


   
SvaraCitera

Basket är roligt. Så give it a try! [y]


   
SvaraCitera

Basket är askul!


   
SvaraCitera

Roligt!
Testa kan du göra åtminstone.


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Det finns ingen lag på att du måste gå

Vill gärna få armmuskler och en resa till Bermuda. [blush]

Slumpartad:

Att få en basketboll sparkad i ansiktet gör ont.

Jo, och i magen, och på foten, och i bakhuvudet, det gör också jätteont.

framtidstron lever:

Förstår du hur bollar fungerar?

De studsar och är runda, har jag förstått. Förutom badmintonbollar, som för allt i världen inte borde heta bollar, då de inte är bollar.


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Vill gärna få armmuskler och en resa till Bermuda. [blush]

Är det en garanti på att du får resa till Bermuda då? För jag menar det finns enklare och snabbare sätt att få snygga armmuskler. [tard]


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Jo, och i magen, och på foten, och i bakhuvudet, det gör också jätteont.

ah, akta dig för dem. Så du kan bjuda mig på krogen sen [party]


   
SvaraCitera

Hej, tycker också att basket är kul.


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Och det beror sig på vilken muskeluppbyggnad du har.

Note: Har aldrig tränat någonting i mitt liv förut, så jag vet inte alls vad jag har för förutsättningar och möjligheter. Har alltid gått mellan att vara mullig-kurvig-benig, utan några som helst muskler. Har dock fått höra att jag har biffiga trapetsoider en gång. [sad]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Jonnybravo91:

Är det en garanti på att du får resa till Bermuda då?

Haha, näää, alltså, det är om jag faktiskt tar mig in i laget, blir duktig, och får åka med på ö-spelen om två år. Så det är noll garanti. Verkligen. Men jag tänker ju faktiskt prova, känner mig inte tvingad direkt. Det kan ju vara det roligaste i världen om jag ger det en chans!

Jonnybravo91:

För jag menar det finns enklare och snabbare sätt att få snygga armmuskler.

Som vadå? [blush]


   
SvaraCitera

Basket är kul! Är du lång så kommer det säkert bli roligare, det är inte så kul när man är kort :/


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

ladysmurf:

Är du lång

166 cm. [cry]


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Note: Har aldrig tränat någonting i mitt liv förut, så jag vet inte alls vad jag har för förutsättningar och möjligheter. Har alltid gått mellan att vara mullig-kurvig-benig, utan några som helst muskler. Har dock fått höra att jag har biffiga trapetsoider en gång. [sad]

Se på din närmsta släkt och familj då. Brukar oftast gå genetiskt.

Var du innersittarungen eller var du ute och lekte som normala barn?

timeisrunningout:

Haha, näää, alltså, det är om jag faktiskt tar mig in i laget, blir duktig, och får åka med på ö-spelen om två år. Så det är noll garanti. Verkligen. Men jag tänker ju faktiskt prova, känner mig inte tvingad direkt. Det kan ju vara det roligaste i världen om jag ger det en chans!

Fast basket är rätt trist om man inte är lång och svart. [cute]

timeisrunningout:

Som vadå? [blush]

Bortsett från tyngdlyftning är nog rodd eller klättring det snabbaste sättet att få finfina armmuskler. De båda sistnämnda är ju även bra mycket roligare än bollsport. [cute]


   
SvaraCitera