Aviseringar
Rensa alla

Jag råkade anmäla mig...


timeisrunningout:

166 cm.

Det är helt ok ändå, jag är kortare och klarade mig helt ok[cute]


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Var du innersittarungen

Yup. Eller, jag lekte väl en hel del ute, men blev innesittare så fort jag började sjunka ner i tonårsdepressionerna, bla bla bla, en förlamning som i princip inte släppt förrän nu. Så, kort och koncist har jag suttit hemma sedan 2004.

Jonnybravo91:

Fast basket är rätt trist om man inte är lång och svart.

Mina kompisar som tränar tycker att det är kul och de är korta och vita! Ha, jag sabbade din generalisering! Mohaha!

Jonnybravo91:

rodd eller klättring

...jag tror att jag hellre skulle låsa in mig i ett rum fyllt med giftiga, håriga jättespindlar, än att utöva de sporterna. [sad]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Slumpartad:

Så du kan bjuda mig på krogen sen

Det har jag faktiskt lovat att göra, oavsett om jag har fått bollar i huvudet/ansiktet/magen/livmodern. [y]


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Det har jag faktiskt lovat att göra, oavsett om jag har fått bollar i huvudet/ansiktet/magen/livmodern. [y]

Men tänk om du får en i skallen å får minnesförlust då!?


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Yup. Eller, jag lekte väl en hel del ute, men blev innesittare så fort jag började sjunka ner i tonårsdepressionerna, bla bla bla, en förlamning som i princip inte släppt förrän nu. Så, kort och koncist har jag suttit hemma sedan 2004.

Okej... Då kan du mycket väl ha grundmuskulatur men det yttre har fullkomligt förtvinat. Du borde ta det väldigt lugnt i början är min slutsats. [cute]

timeisrunningout:

Mina kompisar som tränar tycker att det är kul och de är korta och vita! Ha, jag sabbade din generalisering! Mohaha!

Gissar också att de då är kvinnor. [tard]

timeisrunningout:

...jag tror att jag hellre skulle låsa in mig i ett rum fyllt med giftiga, håriga jättespindlar, än att utöva de sporterna. [sad]

[tard][tard] Öh... [tard][tard] Wtf? [tard][tard] Why? [tard]


   
SvaraCitera

Om man är bollrädd är det ju inte ultimat, eftersom bollarna är hårda och kommer från hög höjd [cry]


   
SvaraCitera

Basket var den enda bollsport jag inte brutalt misslyckades under inom skolidrotten, mer än så har jag nog inte att dela med mig av. Men krävs nog att det är rätt icke-krävande för att jag ska orka!

[cool]


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Är det roligt med basket?

Har spelat basket i 5 år. Finns inget roligare!
Du borde iallafall testa en gång. [bigsmile]


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Slumpartad:

Men tänk om du får en i skallen å får minnesförlust då!?

Jag utgår ifrån att du tänker påminna mig. [shake]

Jonnybravo91:

Du borde ta det väldigt lugnt i början är min slutsats.

Ja, jag pratade med tränaren och han tar det lugnt med nybörjarna sa han. Sedan berättade han också om hur träningen är upplagd och den är väldigt all-round, så det är liksom styrka+kondition och inte bara bollkastande.

Jonnybravo91:

Why?

Har höjdskräck och vattenskräck. Alltså är rodd och klättring totally out of the question!

loom:

Om man är bollrädd är det ju inte ultimat,

Det sa jag till min kompis också, men hon sa att det inte finns ett bättre sätt att bli av med bollskräcken än att börja utöva bollsport! Jag litar på henne... tror jag. [sad]


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Jag utgår ifrån att du tänker påminna mig. [shake]

Men du kanske glömmer bort UM och Tiny!

Hur ska jag då få kontakt med dig?!


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Har höjdskräck och vattenskräck. Alltså är rodd och klättring totally out of the question!

Hur fan kan du bo på en ö och ha vattenskräck? [tard]

timeisrunningout:

Ja, jag pratade med tränaren och han tar det lugnt med nybörjarna sa han. Sedan berättade han också om hur träningen är upplagd och den är väldigt all-round, så det är liksom styrka+kondition och inte bara bollkastande.

Trodde inget annat, men då du inte tränat i princip nånsin sen du började utvecklas for realz, så kan du få det otroligt tufft i början och om du inte tar det försiktigt kan du få men för livet. [cute]


   
SvaraCitera

Det är skitskoj!


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Slumpartad:

Hur ska jag då få kontakt med dig?!

En sak jag inte kommer glömma bort är min iPhone och den piper till när jag får PM på UM så då kommer jag komma in hit och hitta ditt PM och bli påmind! Det löser sig alltid!

Jonnybravo91:

Hur fan kan du bo på en ö och ha vattenskräck?

Blir ju inte precis rädd av att se vatten, ej heller räds jag att åka färja, det är när jag själv ska i som det börjar tryta med modet lite.

Jonnybravo91:

så kan du få det otroligt tufft i början och om du inte tar det försiktigt kan du få men för livet.

[chocked] Blir nervös nu!


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Blir ju inte precis rädd av att se vatten, ej heller räds jag att åka färja, det är när jag själv ska i som det börjar tryta med modet lite.

Du vet väl att man brukar ro i floder och inte på det öppna havet? [cute]

timeisrunningout:

[chocked] Blir nervös nu!

Ta't det bara lugnt, så har du inget att oroa dig för.


   
SvaraCitera

ladysmurf:

klarade mig helt ok

haha ofta att du har spelat basket[bigsmile]


   
SvaraCitera

Nirr:

haha ofta att du har spelat basket

Varför är det så konstigt?[sad]


   
SvaraCitera