Aviseringar
Rensa alla

Jag råkade bita sönder kuken


Ämnesstartare

Jag behöver hjälp! För en liten tid sedan skulle jag ge min kille en avsugning medans han sov, bara för att ge honom lite nattskönt. Min kille sover VÄLDIGT djupt, pga sömnpiller, så han märkte inte att detta hände:
Jag hade hans quq i mun och hörde hur han smått stönade i sömnen. Då råkade mitt knä stötat hårt emot en sticka, så jag ryckte till, och i det så råkade jag bita i hans quq så att det blödde, tillochmed satt det blev ett litet köttsår. När han sedan fick orgasm kom det blod med sperman, och jag blev jätterädd. Han har gått runt en massa och grubblat över vrf det är ett stort sår, han vet inte hur han har fått det. Dessutom kan vi inte ha sex eftersom att han tycker att det gör ont i snoppen. Ska jag berätta att det är mitt fel, eller skulle han dumpa mig då? [shake]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Troll.


   
SvaraCitera

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur orkar du ens sitta framför datorn & skriva massa påhitt?
gå ut i det fina vädret & skaffa ett liv -.-


   
SvaraCitera

Penstrokes:

Troll


   
SvaraCitera

Kasst troll [tard]


   
SvaraCitera

Kashie:

Ska jag berätta att det är mitt fel, eller skulle han dumpa mig då? [shake]

Alltså, även om det är lite sött så tror jag ej han tycker det är värt ett köttsår på kuken för en orgasm han inte märkte. [sad]


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum SEX/Sex, Sexualitet och Sexuella fantasier


   
SvaraCitera

[crazy]


   
SvaraCitera

lol vadå ett roll på bilden är det ju en katt OBVIOUSLY ni behöver glasögon för ni är blinda


   
SvaraCitera

Jag skulle ha berättat det, då han förr eller senare kommer att märka att det är ett bitmärke. Skulle aldrig skylla det på min stackars katt. [shake][cry]


   
SvaraCitera

sämsta troll-historien


   
SvaraCitera

Limma ihop den med lite karlssons klister så blir den som ny igen [y]


   
SvaraCitera