Aviseringar
Rensa alla

Jag sa att jag älskade....


ponen
Ämnesstartare

Jag är en registrerad användare här, men är sådär nördig och töntig att jag gör en till för att vara lite anonym.

Jag berättade för en person att jag älskade h'n. Lite out of nowhere, och jag gjorde det över sms. Jag fick inget svar och har nu mkt ångest..

Vad skulle du tänka om du fick ett sånt sms? Vad ska jag göra? Är jag dum i huvudet? Kan jag rädda vår vänskap?


   
Citera

kan redan gissa vem du är


   
SvaraCitera
ponen
Ämnesstartare

Attitydinkontinent:
kan redan gissa vem du är

Gissa.


   
SvaraCitera

Attitydinkontinent:
kan redan gissa vem du är

Tell me 


   
SvaraCitera

kanske går en låt som går så, bara att fortsätta på andra raden  


   
SvaraCitera

Meh sista man vill höra på sms första gången iallafall liksom 


   
SvaraCitera

 Varför e ni nyfikna på vem detta e om hn vill va anonym så låt personen va det 

 


   
SvaraCitera
ponen
Ämnesstartare

Reeeetooo: Meh sista man vill höra på sms första gången iallafall liksom

Jag känner personen, vi smsade och det var mitt i konversationen jag skrev det... dvs jag dödade samtalet. Trösta mig.....


   
SvaraCitera

Hoppas det löser sig =) 

 


   
SvaraCitera

ponen:

Jag känner personen, vi smsade och det var mitt i konversationen jag skrev det... dvs jag dödade samtalet. Trösta mig.....

Vad trodde du skulle hända?


   
SvaraCitera
ponen
Ämnesstartare

Reeeetooo: Vad trodde du skulle hända?

Jag är impulsiv, agerar efter mina känslor. Tänkte inte.


   
SvaraCitera

skulle bli glad om jag hade känslor för den        


   
SvaraCitera

1. Ditt konto är personligt 
För att undvika missförstånd får ditt konto på Ungdomar.se inte användas av någon annan än dig själv. Det är dessutom bara tillåtet att ha ETT konto. Om vi upptäcker att du har flera olika konton kommer vi att radera det senaste skapade.

2 bad


   
SvaraCitera

ponen: Jag är impulsiv, agerar efter mina känslor. Tänkte inte.

Skulle se det som en fördel , ibland tänker man för mycket och struntar i det vilket brukar få en att ångra sig! 

Det där med att berätta vad man tycker känns inte så bra via sms men det är upp till var och en , sen så vet jag inte hur det ser ut mellan er heller.
Annars försök att slappna av och se på nån film eller gibba ( spela ) om det är nått du är intresserad av! vad som helst bara du håller mobilen på avstånd:)
Lycka till iallafall! 


   
SvaraCitera
mynona

ponen: Vad skulle du tänka om du fick ett sånt sms? Vad ska jag göra? Är jag dum i huvudet? Kan jag rädda vår vänskap?

Oavsett är det en stor sak och personen måste få tänka efter och komma över chocken oavsett vad den själv känner. Gör ingen stor sak av det utan låtsas som inget och låt den personen ta upp saken om hn vill. bättre att säga sånt direkt till ansiktet än via sms, men även om hn inte svarar direkt, kan det vara bra att hn nu vet: om hn gillar dig på samma vis kan ni sakta börja utveckla relationen, om inte så är det lätt för er att bevara vänskapen eftersom hn kan låtsas som inget eftersom det var via sms. så ingen fara på golvet oavsett


   
SvaraCitera