Aviseringar
Rensa alla

Jag saknar henne så enormt!


Ämnesstartare

Hej

Finns det något effektivt sätt att bearbeta en saknad så stor att det gör ont i hela kroppen. Allt jag gör är att tänka på henne. Det är inte det att hon är borta och inte kommer tillbaka men så fort jag inte är tillsammans med henne blir jag deprimerad och tappar intresset för allt. Det känns som att hon är det enda som betyder något. Det är värst på morgnarna, då jag inte ens vill stiga upp ur sängen.

Någon som känner igen sig?

Tack för svar


   
Citera

Skaffa en hobby.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bli aldrig beroende av någon annan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

döda henne så går det över.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Bli aldrig beroende av någon annan.

Kloka ord, från 1 busfrö.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zackk:

Kloka ord, från 1 busfrö.

*S*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pellemede:

Någon som känner igen sig?

Ja, visst gör jag det. Allt var deprimerande när jag inte var tillsammans med personen i fråga, jag vet helt enkelt beroende. Inte bra. Men det gick faktiskt över av sig självt, tro det eller ej. Det var fruktansvärt jobbigt i ungefär.. tre månader, sen blev det en smula bättre. Till slut var det inte ens jobbigt längre. Jag var fortfarande kär i killen, och känslorna var lika starka men kanske att de förändrades en aning. Jag var helt enkelt inte lika beroende längre. Sen slutade jag helt att vara det, men det berodde nog på att mina känslor för honom mattades av. Till slut försvann de helt.

Hur länge har du känt såhär?


   
SvaraCitera

Du får la vara glad att du får vara med henne överhuvudtaget [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hållbart är det ju inte i alla fall.


   
SvaraCitera

beror helt på henne om hon oxå kan "släppa taget" o kan kasta sig in i det underbara... som du vill.

om hon är lika kär i dig (eller nästan iaf), somna i varandras famn mednäsorna i varandras hår så ofta ni kan [smile], håll varandras händer ofta ofta, kn*lla som kaniner... nästan varje dag o överallt.
bättre att uppleva en sån kärlek en tid, än att alltid streta emot o skydda sig sj, o kanske aldrig uppleva den.

hade det så i 8 månader, o ångrar det inte även om det gjorde ont sen (vi blev inte ovänner men det höll inte). kärlek är inte sämreför att den varar en kortare tid ibland, på stenåldern dog man redan i 30-års åldern t.ex...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag känner igen mig!
Ge inte upp, försök igen 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pellemede:

Finns det något effektivt sätt att bearbeta en saknad så stor att det gör ont i hela kroppen.

Nej.

Pellemede:

Någon som känner igen sig?

Ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pellemede:

Någon som känner igen sig?

Nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tragiskt. Tänk på de som inte har något förhållande öht.


   
SvaraCitera
Issen

Du ska se det som något jävligt bra när du är med henne men när du inte är det måste du ändå kunna leva annars är de som fler sagt att du är beroende av en person för att leva och det bör ingen vara.

Exakt vad du ska göra istället vet jag inte, men förhoppningsvis har du andra kompisar och intressen som du kan lägga ner tid på. Ta körkort eller whatever som du inte har.

Säger jag som själv brukar sätta mig i samma, men det är lätt att vara klok när de gäller andra [smile]

Själv brukar jag tvinga andra att tvinga mig på saker


   
SvaraCitera