Aviseringar
Rensa alla

jag


Ämnesstartare

hatar inte män och tycker inte att män är hemska eller äckliga eller onda

ville bara säga det så att ni fattar för jag får aldrig diskutera utan att någon tolkar fel för att de vet att jag tycker att kvinnor och män ska ha samma förutsättningar och rättigheter


   
Citera
Ämnesstartare

Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du borde ha gjort en omröstning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Uppenbarligen inte då du önskar att du var en.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:
Uppenbarligen inte då du önskar att du var en.

du har snart övertrasserat din gullimufs-buffert och då jävlar blir det hårdhandskarna ska du veta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp:

du har snart övertrasserat din gullimufs-buffert och då jävlar blir det hårdhandskarna ska du veta.

Jag måste göra vad jag måste göra för att få respekt här!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:

Jag måste göra vad jag måste göra för att få respekt här!

det vankas cosmic pummeling into motherfucking oblivion, med en aperitif i skepnad av ditt eget näsblod.


   
SvaraCitera
Exner

låll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp:

det vankas cosmic pummeling into motherfucking oblivion, med en aperitif i skepnad av ditt eget näsblod.

Det kommer ändå bara komma nån som efterträder mig. Och sen en till. Och en till. Vi tror på rättvisa, och rättvisan ska skipas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:

Det kommer ändå bara komma nån som efterträder mig. Och sen en till. Och en till. Vi tror på rättvisa, och rättvisan ska skipas.

jag sköter redan ditt "uppdrag", men utan att vara ett kräk samtidigt. det är oftast en bättre idé.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp:

jag sköter redan ditt "uppdrag", men utan att vara ett kräk samtidigt. det är oftast en bättre idé.

Är man ett kräk för att man säger vad alla ändå går och tänker?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp: gullimufs-buffert

gullimufs-buffert!!  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:

Är man ett kräk för att man säger vad alla ändå går och tänker?

för det första säger du inte vad alla går och tänker. det finns visserligen en kärna av folkligt patos och reaktionär tidsanda i din ståndpunkt, liksom för all del någon rudimentär ansats till human progressivitet i din lekfulla stil, men du verkar huvudsakligen vara ute efter att provocera och stryka dig själv medhårs vilket är tämligen fjolligt. därtill drivs du i hela din gärning av ett orealistiskt hopp om bifall. kan du begripa att en sådan stackars krake - beroende av andras uppskattning men utan vett att värdesätta den - är direkt olämplig som maskulinitetens utsände och förvaltare?

för det andra är det inte dina åsikter som gör dig till ett kräk utan sättet på vilket du framför dem: med total brist på hänsyn till motdebattörer och med inbillad genomskinlig karisma som alibi för ohederlig argumentation.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mvh whiteknight


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rullar ögonen


   
SvaraCitera