Aviseringar
Rensa alla

Jag sitter och tittar på Glee!!!


Ämnesstartare

Save me bitches, jag har nåt allvarligt problem! Gråter


   
Citera
Ämnesetiketter

Titta på något bra istället 🙁  

Rekommenderar filmen "I am Sam" det är en hjärtvärmande film med bland annat Sean Penn


   
SvaraCitera

fan e dee


   
SvaraCitera

nå pogram eller


   
SvaraCitera

Kul


   
SvaraCitera

Fan nu blev jag sugen på en lina


   
SvaraCitera

Det är "bra" "skit".


   
SvaraCitera

ToxicWithaHintOfSteam:
Fan nu blev jag sugen på en lina

lina är inget man är sugen på 

det är en person som du o jag


   
SvaraCitera

Gillade det för några år sen

Blev ledsen av nyheten "glee-skådisen funnen död på sitt hotellrum"


   
SvaraCitera

elverpigen: Blev ledsen av nyheten "glee-skådisen funnen död på sitt hotellrum"

Med risk för att låta kall blev jag mest nyfiken på hur de löser det i serien. Med risk för att låta ännu kallare kommer jag dock tycka det blir skönt att slippa figuren.


   
SvaraCitera

Nachac:

Med risk för att låta kall blev jag mest nyfiken på hur de löser det i serien. Med risk för att låta ännu kallare kommer jag dock tycka det blir skönt att slippa figuren.

De ska ägna ett avsnitt åt att hantera karaktären Finns plötsliga bortgång, typ. Fick samma fråga i huvudet när jag läste artikeln


   
SvaraCitera

elverpigen: De ska ägna ett avsnitt åt att hantera karaktären Finns plötsliga bortgång, typ. Fick samma fråga i huvudet när jag läste artikeln

Bortgång som i hädangång? Funderade på ifall de skulle våga det.


   
SvaraCitera

Nachac:

Bortgång som i hädangång? Funderade på ifall de skulle våga det.

Tror det blir nån form av död. Vet inte. Blir nog knepigt för dem hur eller som. 🙁


   
SvaraCitera

elverpigen: Tror det blir nån form av död. Vet inte. Blir nog knepigt för dem hur eller som. 🙁

Ja, serien har ju blivit lite allvarligare steg för steg, men är inte säker på ifall den riktigt är redo för detta.


   
SvaraCitera

Nachac:

Ja, serien har ju blivit lite allvarligare steg för steg, men är inte säker på ifall den riktigt är redo för detta.

Har inte sett på flera år men kanske borde börja igen. 


   
SvaraCitera