Aviseringar
Rensa alla

Jag ska börja med nätdejting


Ämnesstartare

Jag ska börja med nätdejting så jag kan hitta någon som vill ha barn med mig. Har gjort en dejtingprofil på en sida: badoo.com/0415146653/

Vad tycker ni om den?  Måste man ha en bild på sig eller för att verka intressant?


   
Citera

"Jag älskar barn"
Intresserad av barn

Det låter dock lite pedofiligt om jag skall vara ärlig. Testa och skriv något annat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du vill hitta en en kvinna som du vill ska föda dina barn så är det nog inte för mycket begärt av henne att få se en bild på dig först asså.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

nätdejting är meningslöst om ens er till nedlagd tid och energi kontra resultat.


   
SvaraCitera

nätdejta som kille är slöseri med tid, speciellt på badoo då mkt folk där är fejk-tjejer
du får ha en otrolig tur för att lyckas med det


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Pappbox: speciellt på badoo då mkt folk där är fejk-tjejer

heheheh 

mvh har/haft fejk-konto Oskyldig


   
SvaraCitera

PMR: mvh har/haft fejk-konto Oskyldig

Aldrig råkat ut för det men alltid velat fråga, vad är syftet? 🙂


   
SvaraCitera

Pappbox:

Aldrig råkat ut för det men alltid velat fråga, vad är syftet? 🙂

Det är kul!!


   
SvaraCitera

stereo total: Det är kul!!

"han ville ligga med mig och jag fick reda på alltför mkt om hans intima fantasier" typ av kul?
låtsas vara tjej och ragga på upptagna killar och sen utpressa dem för att inte avslöja för deras respektive däremot, det ser jag det roliga i
omg business idea


   
SvaraCitera

Två av mina närmaste vänner träffades på en dejtingsajt, och de är ganska jäkla epic som par, så jag tror definitivt att nätdejting funkar. Tumme upp

 Tyvärr hänger nog myfcket på att man vet hur människan ser ut. Iallafall när syftet är att dejta. Är ju inte lika lockande att träffa nån man inte vet hur den ser ut alls...


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Pappbox:

Aldrig råkat ut för det men alltid velat fråga, vad är syftet? 🙂

.. jag minns inte Gråter


   
SvaraCitera

Pappbox:

"han ville ligga med mig och jag fick reda på alltför mkt om hans intima fantasier" typ av kul?
låtsas vara tjej och ragga på upptagna killar och sen utpressa dem för att inte avslöja för deras respektive däremot, det ser jag det roliga i
omg business idea

Nä, snarare "fniss, vilken glasögonstyrka tänder du på fniss fniss". 


   
SvaraCitera

stereo total: Nä, snarare "fniss, vilken glasögonstyrka tänder du på fniss fniss".

wut?
kört samma fast på FB istället? borde vara rätt enkelt ändå

PMR: .. jag minns inte Gråter

amnesia lol


   
SvaraCitera

Pappbox:

wut?
kört samma fast på FB istället? borde vara rätt enkelt ändå

Fb som i flasback? Hänger inte där. 


   
SvaraCitera

stereo total: Fb som i flasback? Hänger inte där.

facebuch!


   
SvaraCitera