Aviseringar
Rensa alla

Jag ska skapa en isolatråd varje månad, så att hon inte glöms bort.


Ämnesstartare

Razor:

Blir man låst i en månad för det? Speciellt när dessa folk även betedde sig illa mot henne?

det var en av anledningarna ja.
ja. de betedde sig illa i en PRIVAT tråd på facebook.
det var INTE menat för hennes ögon.
boven i dramat är personen som spred det till henne.
man har rätt att tala illa om människor i privata rum. det är fan inte 1984 vi lever i.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time: Ja. Anonymitet är viktigt på Ungdomar.se. Jag tror att de flesta av oss kan skriva under på att vi inte vill ha våra riktiga namn ihopkopplade med våra forumjag - eller hade du varit bekväm med att bli uthängd med riktigt namn? Med ett namn går det också att ta reda på adress och övriga anställningar och det finns tyvärr människor som gärna ställer till det för andra och som gottar sig i att få den sortens information.

Nu var det inte så att isola enbart hängde ut alla som sagt något dumt om henne - utan alla andra, även de som bara kommenterat och sagt "???" eller tyckt att ämnet inte var schysst. Och det är inte okej.

Okej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och hur vi modererar folk baseras inte på våra privata åsikter om dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

chipsreklam: det var en av anledningarna ja.
ja. de betedde sig illa i en PRIVAT tråd på facebook.
det var INTE menat för hennes ögon.
boven i dramat är personen som spred det till henne.
man har rätt att tala illa om människor i privata rum. det är fan inte 1984 vi lever i.

Okej då förstår jag det bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

förlåt för att jag svär. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

chipsreklam 4 president


   
SvaraCitera

Nu kanske jag inte är helt insatt i det här, men av vad jag har läst i den här tråden kan jag definitivt förstå Isola. Personligen skulle jag ta det mycket värre om jag får reda på att folk snackar skit bakom min rygg än om nån säger det direkt till mig. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

asså min OP skrev jag på fb inte för att det var saker jag inte kunnat skriva till isola (har uttryckt liknande och värre saker direkt till henne, och samma gäller övriga berörda) utan dels för att det var meta-snack kring forumet som inte kunde tas i forumet pga regler, och dels av taktiska skäl 🙂

isola visste mycket väl vilka åsikter vissa har om henne och att många varit frustrerade över att hon kommit undan med nedlåtande attityder, att spama sönder debatter med nonsens et cetera. konspirations- och baktals-gnället pushar hon såklart för effekt och sympatipoäng, inte för att det har någon som helst faktamässig bäring.

så nej Ruttenfisk, med all respekt så är du inte insatt nog att göra den bedömningen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

^            


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ruttenfisk: Personligen skulle jag ta det mycket värre om jag får reda på att folk snackar skit bakom min rygg än om nån säger det direkt till mig.

Detta verkar vara dom flestas inställning. Tror många hade mått bättre om man hade haft samma inställning som jag har: "åh nej, några främmande idioter som inte vet något om mig snackar skit bakom ryggen på mig. Bu hu vad hemskt...Sover"

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är jag som är boven i dramat, allt är mitt fel. Sluta anklaga modsen som inte ens deltog i pajkastningen. Det var jag som läckte screenshotsen från den väldigt privata gruppen, som är och var PRIVAT UTAV BARA FAN. Och det var givetvis jävligt fel, därmed borde jag ses som isolas medbrottsling.. lr kanske värre.

Hur som helst; jag hade goda avsikter, att hjälpa isola och oss alla snarare än att stjälpa henne, känner ej att jag behöver gå in för mkt i detalj här, men operationen gick snett och jag har lärt mig utav misstagen. så ligger det till. 

På ett sätt lyckades jag ändå, isola har kommit över UM-beroendet och känner sig mycket lyckligare utan UM i vardagen och det är väl jättebra!!!

Frågor på det?? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razor: Jag ljuger inte, jag skriver vad jag tror. Jag har en rätt att tro.

Du har en rätt att tro, men du har inte rätt att sprida den tron, utan underlag, som om det vore fakta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hit me då för fan med allt skit ni har!!!! 

Hade typ ngn inte så omtyckt läckt, säg nickew, då hade hus i helvetet brakat löst och alla hade varit på honom om hu jävla dålig han e o sånt.. nu ba: aha, d va s3on, amen då d ok fast inte ok men vi tar inte ut några aggressioner iaf

Jag menar oavsett hurvida ni gillar mig lr ej bör ni behandla mig som den brottsling jag är!!!!! ge mig stryk nu, skriv hur dålig människa jag är Tumme upp


   
SvaraCitera

dåligt samvete ellör


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Hit me då för fan med allt skit ni har!!!! 

Hade typ ngn inte så omtyckt läckt, säg nickew, då hade hus i helvetet brakat löst och alla hade varit på honom om hu jävla dålig han e o sånt.. nu ba: aha, d va s3on, amen då d ok fast inte ok men vi tar inte ut några aggressioner iaf

Jag menar oavsett hurvida ni gillar mig lr ej bör ni behandla mig som den brottsling jag är!!!!! ge mig stryk nu, skriv hur dålig människa jag är Tumme upp

u r fab


   
SvaraCitera