Aviseringar
Rensa alla

Jag skäms över att vara BI!


Ämnesstartare

fakotza:

Men när man kan välja så varför krångla till det? Kör du på med killar, men jag tycker inte att dem är speciellt mycket bättre. Kräk finns överallt oavsett läggning.

Jag har inte valt att vara bisexuell. Visst, jag kan ha sex med killar, men jag kan inte bli kär i en kille. Så det känns som jag är totalt fast i något jag hatar. Alla verkar vara kräk.

fakotza:

Ifs jag tycker inte om grejen med BI man borde vara antingen eller.
Vet inte hur homosexualitet grundas men är de i födseln och man kan inte bli hetro och inte leva normalt liv så kan man inte det.

De flesta väljer inte att vara bi eller gay. Och så är det bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kindergarten:

Tror du jag vill vara så här?

Du vill ju uppenbarligen ligga med tjejer. Skit i att vara bi och övergå till att vara hetero istället så ska du se att allt ordnar sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Att tjejer är för bögar?

Nej, att flator är jävla idioter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maj Lis Lööw:

Du vill ju uppenbarligen ligga med tjejer. Skit i att vara bi och övergå till att vara hetero istället så ska du se att allt ordnar sig.

Men jag vill ju ha kärlek i mitt liv! Visst, jag kan ligga med killar, men jag kan inte bli kär i en kille. Jag kan inte bara gå över till att vara hetero, för jag kan omöjligt öppna mig för en kille.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kindergarten:

Nej, att flator är jävla idioter.

okej[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lament:

Haha, söting [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kindergarten:

Men jag vill ju ha kärlek i mitt liv! Visst, jag kan ligga med killar, men jag kan inte bli kär i en kille. Jag kan inte bara gå över till att vara hetero, för jag kan omöjligt öppna mig för en kille.

Hur vet du att du inte kan bli kär i en kille? Har du testat?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Flator är såklart en heterogen grupp. Idiot.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tur att du inte är en geting iallafall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fakotza:

Tjejer kan inte ha sex.

[zzz] Och du är ju dum som fan.

kindergarten:

för att alla flator alltid ligger med alla

Ja, verkligen. _ALLA_ flator är precis likadana och _ALLA_ flator ligger med _ALLA_, utan undantag!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maj Lis Lööw:

Hur vet du att du inte kan bli kär i en kille? Har du testat?

Ja, jag har varit förälskad i en kille, men han förstörde också min syn på killar. Han var en hemsk person, och nu kan jag bara inte öppna mig för en kille mer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kindergarten:

Ja, jag har varit förälskad i en kille, men han förstörde också min syn på killar. Han var en hemsk person, och nu kan jag bara inte öppna mig för en kille mer.

Så för att en kille var ett svin så förutsätter du att alla är likadana?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miuuw:

Och du är ju dum som fan.

Tänkte precis samma sak.

Miuuw:

Ja, verkligen. _ALLA_ flator är precis likadana och _ALLA_ flator ligger med _ALLA_, utan undantag!

ALLA jag har träffat, menar jag förstås. Och det är också det jag skäms för. Visst finns det också lesbiska samt bisexuella som kan ha en riktig relation med någon, men det är svårt att hitta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kindergarten:

ALLA jag har träffat, menar jag förstås. Och det är också det jag skäms för. Visst finns det också lesbiska samt bisexuella som kan ha en riktig relation med någon, men det är svårt att hitta.

Here I am! [blush]


   
SvaraCitera