Aviseringar
Rensa alla

Jag skall författa en roman om UM


hen är inte isola, hen gillar bara att kallas det


   
SvaraCitera

skriv om den gången jag lurade um att jag hamnat på psyket för typ 5 år sen, och den gången jag skapade en ny användare och sa att maks var död 🙂

skriv ned alla mina vinster förluster och erövringar

maks kom
maks såg
såg spriten
vann 
fick leverfel
och vann igen
sedan segrade han


   
SvaraCitera

#legend 


   
SvaraCitera

skriv om när jag räddade titanic från att drunkna
och när jag vann eurovision


   
SvaraCitera
höna

dödade nästan silver judas en gång


   
SvaraCitera

höna:
dödade nästan silver judas en gång

du var nära. riktigt nära. 


   
SvaraCitera

varför skulle man publicera en bok som just pdf? helt retarderat att publicera i ett format med fast sidbredd osv, släpp i epub. pdf är, i sammanhanget, det sämsta av alla världar. 


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Tickstart:

var är din video om mig btw Rodnar

Finns i sjön! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

player one:
varför skulle man publicera en bok som just pdf? helt retarderat att publicera i ett format med fast sidbredd osv, släpp i epub. pdf är, i sammanhanget, det sämsta av alla världar. 

Vad kräver de där för program då? Jag skriver i google doc Rodnar


   
SvaraCitera

S3ON:

Vad kräver de där för program då? Jag skriver i google doc Rodnar

det är en öppen standard, inte säker på vilket sätt som är det bästa för att göra sådana, men bör finnas många gratis alternativ. du kan ju släppa på pdf också, men se till att epub är ett alternativ för folk med eboksläsare/vettiga läsappar på plattor etc. själv hade jag nog bara övervägt ej reflowing format om verket kräver väldigt speciell typografi eller layout.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

player one:

det är en öppen standard, inte säker på vilket sätt som är det bästa för att göra sådana, men bör finnas många gratis alternativ. du kan ju släppa på pdf också, men se till att epub är ett alternativ för folk med eboksläsare/vettiga läsappar på plattor etc. själv hade jag nog bara övervägt ej reflowing format om verket kräver väldigt speciell typografi eller layout.

Aaa ok ska googla det där. har ingen aning om hur det fungerar, läser ej böcker själv. Rodnar


   
SvaraCitera

S3ON:

Aaa ok ska googla det där. har ingen aning om hur det fungerar, läser ej böcker själv. Rodnar

nej, jag vet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vill absolut inte vara med i boken du inte kommer att skriva

vsg


   
SvaraCitera

nice jag är gärna med på ett hörn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Som en narcissist vill jag gärna vara med så jag kan få höra ur en annan människas perspektiv hur fantastisk jag är.


   
SvaraCitera