Aviseringar
Rensa alla

Jag smyglyssnar när föräldrarna har sex !


Ämnesstartare

Jag brukar smyglyssna och runka när jag hör mina föräldrar ha sex. Har gjort det i två års tid och tycker det är riktigt tändande att höra morsan stöna när farsan knullar henne. De brukar knulla 2 -3 gånger per vecka och jag försöker alltid smyglyssna genom väggen på dem[crazy]

Finns det fler killar här som gör samma sak?


   
Citera

Hur gammal är du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skall fylla 17


   
SvaraCitera

[cry]


   
SvaraCitera

[cry]


   
SvaraCitera

Där ser man.. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Varför gråta? Det är ganska upphetsande att höra deras säng knaka och mamma flämta och stöna [smile]


   
SvaraCitera

Tråkigt troll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

clickclack:

Tråkigt troll.

Inte alls, men det är bättre än porrfilm då det är på rikigt


   
SvaraCitera

Rånkaren:

Inte alls, men det är bättre än porrfilm då det är på rikigt

Ingen normal frisk människa blir kåt av att höra sina föräldrar knulla. Vill du ha sex med din morsa också eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

clickclack:

Ingen normal frisk människa blir kåt av att höra sina föräldrar knulla. Vill du ha sex med din morsa också eller?

Visst, jag är väl inte frisk då, men upphetsad blir jag. Nej bara för att jag tänder på att höra dem knulla betyder det inte att jag vil knulla mamma. Däremot hade jag gärna knullat någon annan tjej då jag är oskuld.
Vad är egentligen normalt eller onormalt? Är det normalt att tända om man hör någon annan knulla? är det normalt att tända på samma kön? Vi tänder alla på olika saker, jag på att höra mina föräldra ha sex. Jag kan väl ändå inte vara ensam om det?


   
SvaraCitera

Rånkaren:

Jag kan väl ändå inte vara ensam om det?

Tyvärr inte, men det är cp.


   
SvaraCitera

Nej fan va äckligt

Här är ditt svar


   
SvaraCitera

ToxicWithaHintOfSteam:

Här är ditt svar

va random


   
SvaraCitera

framtidskon:

va random

Ah


   
SvaraCitera