Aviseringar
Rensa alla

jag spelar mkt


sylar:

Jag sitter inne nästan hela dagarna (även på sommaren) men spelar ändå mindre än ni som jobbar och har flickvän. Jädra nördar ni är alltså [rolleyes]

I så fall gör du väl något mycket mindre värdefullt större delen av din vakna tid.. Skärpning! [no-no]


   
SvaraCitera
MBoy
 MBoy

var lika dan för 4 år sen. men satsa på polarna å få folk att gilla dej. var inte tråk månsen som säger nej till att hitta på saker så ska du se att folk gillar att vara med dej.

sylar:

Haha verkligen. Jag sitter inne nästan hela dagarna (även på sommaren) men spelar ändå mindre än ni som jobbar och har flickvän. Jädra nördar ni är alltså [rolleyes]

å du tittar på heroes hela dagarna ist?


   
SvaraCitera

klaga när du är uppe i 18[cry]


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

I så fall gör du väl något mycket mindre värdefullt större delen av din vakna tid.. Skärpning! [no-no]

Tyvärr är det så, går inte att bota knäpphet : //

MBoy:

å du tittar på heroes hela dagarna ist?

Nej, har redan sett den serien 4-5 gånger.


   
SvaraCitera
MBoy
 MBoy

sylar:

MBoy: å du tittar på heroes hela dagarna ist?
Nej, har redan sett den serien 4-5 gånger.

...


   
SvaraCitera

MBoy:

...

W0t, något fel med det eller? [confused]


   
SvaraCitera

ihafffl:

på nätterna ser jag ibland bilder av spelet och tänker på vad jag ska/kan göra.

Brukade vara så när jag lirade WoW, shit was so cash [party]
men 6 timmar är inget polarn 🙂


   
SvaraCitera

Hitta inget sommarjobb så min rutin varje dag är det samma..

Vakna

Gym

Spela

Äta

Sova...

Blir upp till 6 - 8 Timmar av spelande.. Och fortsätter tänka på spelet när jag försöker sova.. Nerd five?


   
SvaraCitera

Spelade snake 15 timmar i sträck en gång. Spydde efteråt. Men iaf, brukar inte kunna sluta spela innan jag klarat ut det ;/ Spelar därför bara spel med slut [confused]


   
SvaraCitera

ihafffl:

jag spelar mycket datorspel, nu när det är sommarlov kan det bli upp till 6 timmar om dan, på nätterna ser jag ibland bilder av spelet och tänker på vad jag ska/kan göra.

Haha 😛 jag sitter 7 timmar om dagen och drömmer också om spelen xD
det är väll inget fel på det så länge man har roligt?


   
SvaraCitera

Sover du på nätterna? Mes!


   
SvaraCitera
Zsasz

Black eyed dog:

Spelade snake 15 timmar i sträck en gång. Spydde efteråt.

Hur gick det till?, Måste ju ha varit något du ätit alternativt en sjukdom eller?

Lider själv av Insomnia och kan lätt sitta igenom 32h i sträck om jag skippar mina sömntabletter.. Perfekt på lan, förra lanet var det 3 dagars spelande, 72h i sträck (om man då bortser från ätande samt toa-gående), och då hade man ändå redan varit uppe i 5 dagar innan lanet [blush]..


   
SvaraCitera
Spyro

............


   
SvaraCitera

Sjukt. Jag brukar sitta i ca 2 timmar nær jag spelar. 5 timmar ær nog mitt rekord.


   
SvaraCitera

Av egna erfarenheter av att sluta spela spel skrämmande timmar per dygn så måste man hitta något man kan göra istället. Umgås med kompisar (om du nu har) eller hitta någon hobby. Egentligen sluta jag inte av att jag tänkte att skulle sluta, det bara blev så efter jag hade umgås mer med mina kompisar och utövat sporter oftare.


   
SvaraCitera