Aviseringar
Rensa alla

Jag stal en bit pepparkaksdeg nyss:$ MUMS!


Ämnesstartare

Åååh. Gjorde något jag som jag gjort varje år sen jag kunde komma åt kylskåpet själv! Jag stal pepparkaksdeg! Det slog mig hur många som faktiskt gör detsamma även upp i höga åldrar! så jag tycker att folk som delar min åsikt om den underbara pepparkaksdegen ska ta del i tråden [cute]

Hur underbart är det inte att sitta o smaska på rumstempererad deg som bara smälter i munnen! MUMS!

Förtillfället sitter jag och smaskar på skogaholms färdiga! helt otroligt god är den! finner inte ord! RAWR!

Har ni någon favorit på färdiga degar eller nått oslagbart recept?


   
Citera
Ämnesetiketter

Fan vad gott det är, tyvärr så äter jag inte snask just nu - lovat mig själv. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Homunculi:

Fan vad gott det är, tyvärr så äter jag inte snask just nu - lovat mig själv. [sad]

ja fyfan! oooh, stackars! jag tycker lätt att du ska göra ett undantag nu för december och sen lägga på extra "no snask" tid. december är fan guld månad för gott:P


   
SvaraCitera

JLegendary:

ja fyfan! oooh, stackars! jag tycker lätt att du ska göra ett undantag nu för december och sen lägga på extra "no snask" tid. december är fan guld månad för gott:P

Ska börja äta igen den 21:a december, lagom till mitt julbord.
Så jag hinner nog äta en hel del. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Homunculi:

Ska börja äta igen den 21:a december, lagom till mitt julbord.
Så jag hinner nog äta en hel del. [blush]

aha[rolleyes]Man kanske skulle försöka sig på samma sak. tänk va mycket pengar man skulle spara=O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nästan alla degar och smetar är goda. Nästan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I love Lucy:

Nästan alla degar och smetar är goda. Nästan.

Det är faktiskt sant:D favoriterna är helt klart Pepparkaksdeg, sockerkakssmet och bulldeg dock:D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JLegendary:

favoriterna är helt klart Pepparkaksdeg, sockerkakssmet och bulldeg dock:D

Jaa, och chokladmuffinssmet <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I love Lucy:

Jaa, och chokladmuffinssmet <3

ååååhja! mumma, kladdkakssmet också =c


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JLegendary:

ååååhja! mumma, kladdkakssmet också =c

ja <3 synd att man får ont i magen om man äter för mycket av alla degar/smetar som innehåller bakpulver ;C


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag åt precis flera bitar möglig choklad i ren frustration.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I love Lucy:

ja <3 synd att man får ont i magen om man äter för mycket av alla degar/smetar som innehåller bakpulver ;C

ja alltså det är nästan som en förbannelse:( Allt som är godare innan det gräddas ger magont som fan=C det suger </3

Geigerzähler:

Jag åt precis flera bitar möglig choklad i ren frustration.

Say what now?:O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pepparkaksdeg smakar [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JLegendary:

Say what now?:O

Ja, jag var arg och sugen på choklad. Och allt jag hittade var möglig choklad och jag orkade inte bry mig. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JLegendary:

ja alltså det är nästan som en förbannelse:( Allt som är godare innan det gräddas ger magont som fan=C det suger </3

ja, man kan göra negerbollssmeten och äta med sked, den är god ;(


   
SvaraCitera