Aviseringar
Rensa alla

Jag står inte ut, hjälp! (UMs längsta text, heh)


Ämnesstartare

komplicerad:

Varför?

Han är ett psyco och hon verkar vara skitjobbig.

komplicerad:

Är lika hemsk sj :p

Nä, tror ej.


   
SvaraCitera

Tycker iofs båda verkar vara mongos nu [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

komplicerad:

Jo, hane ju rubbad :p

Uppenbarligen. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hönzgoggel:

Tycker iofs båda verkar vara mongos nu

varför? alla gör misstag D:

isola:

Han är ett psyco och hon verkar vara skitjobbig.

Men då kan jag sylla på det och bara låta allt vara som det var :p ska iaf gå på samma gymnasie som henne i 3 år till & hane skyldig mig en massa pengar


   
SvaraCitera

komplicerad:

varför? alla gör misstag D:

Om du försöker sopa under mattan genom att inbilla dig att normalt folk beter sig såhär mot sina "vänner" och folk dom tycker mycket om så... Skyll dig själv [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

komplicerad:

Hon lämnade aldrig mig, polisen splittrade oss heh

Splittrade er? Hur mycket av historien har du klippt bort som oväsentlig? [tard]

komplicerad:

Men alla fungerar väl olika?

Absolut, somliga är kräk, somliga har vett innanför pannbenet.

komplicerad:

Men hon är en fin person.

Jag är säker på att Hitler också hade sina stunder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

komplicerad:

Men då kan jag sylla på det och bara låta allt vara som det var :p ska iaf gå på samma gymnasie som henne i 3 år till & hane skyldig mig en massa pengar

Umgås inte med honom sedan när du fått dina pengar, och det finns en massa andra på ditt gymnasium du kan umgås med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hönzgoggel:

Om du försöker sopa under mattan genom att inbilla dig att normalt folk beter sig såhär mot sina "vänner" och folk dom tycker mycket om så...

Vem sa att dom var normala? :p han har massa diagnoser och hon... Jag vet inte vad man ska skylla på :p

hönzgoggel:

Skyll dig själv

Jo, för väl göra så men jag är inte typen som bryter kontakt
tenderar att klänga ibland på en del


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

komplicerad:

Jag vet inte vad man ska skylla på

Ingenting? Vissa (alla!) är bara dumma i huvudet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Splittrade er? Hur mycket av historien har du klippt bort som oväsentlig?

Ville inte berätta allt pga att folk kmr tro att jae ett psykfall + texten är lång som den är :p

Jonnybravo91:

Jag är säker på att Hitler också hade sina stunder.

HAHHAHAHHA[bigsmile]

isola:

Umgås inte med honom sedan när du fått dina pengar, och det finns en massa andra på ditt gymnasium du kan umgås med.

Men han är så himla tragisk och ingen hjälper honom på riktigt 🙁 och hon... Hon är den enda som jag faktiskt kan diskutera allt med, och respekterar henne för hennes intelligensnivå.
Trivs även med henne, kommer inte kunna gå förbi henne utan att stanna och prata :/


   
SvaraCitera

komplicerad:

Vem sa att dom var normala? :p han har massa diagnoser och hon... Jag vet inte vad man ska skylla på :p

Men först gör du en tråd om att du inte står ut, sedan tar du dom i försvar med alla bortförklaringar du har, då folk säger att dom inte är något att ha. Du vill ju uppenbarligen ha dom kvar i ditt liv so vaärefråganomva.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Vissa (alla!) är bara dumma i huvudet.

Jo men... Man bör ge alla en andra chans åtminstone, tycker du inte?
Sedan så överreagerar jag en aning... Har ju inget förhållande med honom.
Och hon har svårt för att säga Nej.
(Vet motargumenten men... Klarar inte av att bryta kontakt och klarar inte av att se dom i ögonen[cry][mad])


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

komplicerad:

Man bör ge alla en andra chans åtminstone, tycker du inte?

Vet inte, umgås inte med folk som behöver en andra chans.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hönzgoggel:

vaärefråganomva

hahaha:d

hönzgoggel:

Men först gör du en tråd om att du inte står ut, sedan tar du dom i försvar med alla bortförklaringar du har, då folk säger att dom inte är något att ha. Du vill ju uppenbarligen ha dom kvar i ditt liv so vaärefråganomva.

Alltså, det är typiskt mig :p jag ville bara höra folks åsikter om det... Han ursäktade inte sitt beteende så mycket och hon erkände t.o.m. att hon sopade allt under mattan. Föräldrarna skyller mest på att jag ens skaffar sådana "vänner" och jag orkar inte berätta allt för 1203 andra.
Tänkte att jag tar det här

har aldrig klarat av att bryta kontakt med någon utan att efteråt ha hälsat eller försökt få ögon kontakt... Vill veta vad folk hade gjort osv.
Ren nyfikenhet och dryghet, antar jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

komplicerad:

Men han är så himla tragisk och ingen hjälper honom på riktigt 🙁

Han är vuxen och har ansvar för sitt eget liv, du är en unge som ska tänka på dig själv istället för att försöka ta hand om ett samhällets bottenskrap som bara utnyttjar dig.


   
SvaraCitera