Aviseringar
Rensa alla

Jag står inte ut längre


Ämnesstartare

ja, det handlar om min mamma igen, men jag blir så jäkla arg och ledsen, nu har hon precis blivit arg på mig och skrikit att jag har tagit hennes frisörsax och gått in i mitt rum och börjat slita i saker. men jag har inte tagit den och jag förstår inte vrf hon tror att jag har gjort det, vad fan skulle jag ha den saxen till liksom? dessutom använder jag aldrig hennes grejer utan att fråga vilket hon borde veta... 

och igår kallade hon mig en hora bara för att jag sa "gonna" ist för "goig to"


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

strunta i henne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

;' [


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förvirrad


   
SvaraCitera

*väntar på Fasiken*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan gissa att hon är mer arg för hon känner sig hotad, och känner på sig att du berättat om hur hon är här, eller att det är nåt annorlunda i hur du beter dig mot henne pga att du skrivit om henne öppet som gör henne rädd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:
kan gissa att hon är mer arg för hon känner sig hotad, och känner på sig att du berättat om hur hon är här, eller att det är nåt annorlunda i hur du beter dig mot henne pga att du skrivit om henne öppet som gör henne rädd

nä, hon vet ingenting, och tror inte hon misstänker det heller


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:
kan gissa att hon är mer arg för hon känner sig hotad, och känner på sig att du berättat om hur hon är här, eller att det är nåt annorlunda i hur du beter dig mot henne pga att du skrivit om henne öppet som gör henne rädd

hon bara är sån alltid varit och kmr alltid vara


   
SvaraCitera

pratar ni engelska hemma hos dig? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det kanske är svårt, men skit i henne. Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:
pratar ni engelska hemma hos dig? 

mmm 

Gurksallad:
Det kanske är svårt, men skit i henne. Ledsen

försöker :/ hon verkar inte förstå att jag faktiskt blir väldigt ledsen...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan: försöker :/ hon verkar inte förstå att jag faktiskt blir väldigt ledsen...

Förstår hon inte det, tycker jag att hon ska öppna ögonen. Det borde vara uppenbart att för henne, framför allt då hon är din mor.Och att kalla sin dotter för hora?! Det gör man liksom bara inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gurksallad:

Förstår hon inte det, tycker jag att hon ska öppna ögonen. Det borde vara uppenbart att för henne, framför allt då hon är din mor.Och att kalla sin dotter för hora?! Det gör man liksom bara inte.

tycker jag med, för cirka ett år sen började jag skära mig pga henne, antar att det var för att jag ville att hon skulle lägga märke till att jag mådde dåligt, fast det gjorde hon inte... 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

tycker jag med, för cirka ett år sen började jag skära mig pga henne, antar att det var för att jag ville att hon skulle lägga märke till att jag mådde dåligt, fast det gjorde hon inte... 

Skada sig själv är aldrig en lösning. 


   
SvaraCitera