Aviseringar
Rensa alla

Jag svarar också på frågor


Ämnesstartare

vad tycker du om gangnam style låten?

vad tycker du att jag ska göra ikväll?

fann en rolig grej på youtube:

vad tycker du om den?


   
SvaraCitera
kook
 kook

Pewtersmith:

vad tycker du om gangnam style låten?

hahahaha dne har hamnat på hits for kids skivan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad är din favoritfärg?
varför är det din favoritfärg?
har det varit din favoritfärg länge?
om du skulle beskriva din favoritfärg med ett ord vad skulle det vara?
har det alltid varit din favoritfärg?
om nej, vilken var din förra favoritfärg?
varför ändrade du dig?
tror du att din nuvarande favoritfärg alltid kommer vara det?
om inte, vilken kommer då vara din favoritfärg?
varför är inte det din favoritfärg nu?
vad skulle du säga om en kopp kaffe med undertecknad och se vart livet leder oss?
har du försökt övertyga dina kompisar att ha samma favoritfärg som du?
vilken färgkod skulle din favoritfärg ha om man slog upp det på en färgkarta?
finns det någon doft eller så som ofta påminner om din favoritfärg?
hur mycket skulle du kunna offra för att din favoritfärg inte ska försvinna och ersättas med andra mindre favoriserade färger?
brukar de flesta av dina klädesplagg ha din favoritfärg på dem?
om din favoritfärg inte ingår i de fyra grundfärgerna (röd blå, gul och grön) kommer den göra det i framtiden då tror du?
kommer din favoritfärg isåfall ersätta nån av de fyra färgerna eller blir det en femte?
om det förstnämnda, vilken färg kommer din favoritfärg ersätta då?
varför kommer just din favoritfärg ersätta den färgen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

När min syster lånade kläder av mig utan att fråga och sa "det är bara en tidsfråga innan du gör detsamma". Krävs kanske lite bakgrundsinfo för att man ska förstå varför den är så väldans dålig.. Nåväl, sämst var den.

Story value-nivån är väl så där för mig.

nubbie:

What was so bad

[love]

nubbie:

Var tvungen att kolla upp denne herre och nej, det tror jag inte. Tack för tipset förövrigt.

Tror det är sant, karln i fråga dock av en annan sorts överdos.

nubbie:

Kan jag inte påstå. Skulle vara att det blir behagligare vintrar osv men å andra sidan gillar jag snö och vill hellre ha en kall, välmående planet än en som är behagligt varm men döende. Blir lite arg på folk som inte tror på den globala uppvärmingen.

Jäfla pkmännniska [shake]

nubbie:

Räknas bröst som kvinnlig charm? Fast nej det har jag inte, brukar inte utnyttja något typiskt kvinnligt alls enbart för att gynna mig själv.

Ja vad tror du jag tänkte på? [shake]

nubbie:

Då är det fel på den kvinnan, hon kanske lider av panikattacker eller så.

Precis min tanke.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför är mitt vänstra öga klibbigt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kook:

hahahaha dne har hamnat på hits for kids skivan

ett grymt erkännande ju!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

Gillar du mig?

Ja det gör jag din bekräftelsesökare.

My dreams are her:

Gillar du techno?

Har nog aldrig lyssnat på typisk techno.

My dreams are her:

Gillar du att åka tåg?

Japp!

Pewtersmith:

vad tycker du om gangnam style låten?

Usch.

Pewtersmith:

vad tycker du att jag ska göra ikväll?

Titta på en film, surfa runt på internet, sova. Göra det killar gör om kvällarna [wink].

Pewtersmith:

vad tycker du om den?

Orkar inte kika nu men college humor brukar lägga upp roliga saker.

the savior:

färgen

[cry] as.

Har två favoritfärger, grön pga skogen är grön och orange pga fint. Ja rätt så länge. Skulle säga skog och sol. Nej, gillade rosa och babyblått när jag var yngre, nu har mamma förstört båda de färgerna för mig. Kan tänka mig att jag alltid kommer gilla grönt oranget, ja. Kan tänka mig en kopp te eller varm choklad, gillar inte kaffe, smidigt av dig att du bäddade in den där frågan mitt i smeten. Nej man får ha vilken favoritfärg man vill. #3C7F34 och #E68200. Nej, ingen doft. Skulle nog inte offra något, så länge inte skogen blev typ lila [shake]. Har en del gröna kläder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

:O
Vad kul att få fråga dig massa grejor bara så där

Gillar du norge?

Är dvärgar söta eller läskiga?

Var jag lite rasistisk nu?

Gillar du sagor?

Ditt bästa pluggtips?

Vad skulle du kalla dig om du var en superhjälte?

:◊


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Story value-nivån är väl så där för mig.

Precis vad jag misstänkte. Kommer inte på någon annan ursäkt som varit riktigt dålig. Drog dock själv till med "mamma sa att jag fick" när min bror kom på mig med att äta upp alla mums-mums (typ åtta stycken, jag var tjock när jag var liten), hade tjatat hål i huvudet på henne i kanske tio minuter [blush]. Hon sa Dold text: skrek, hehe visserligen att jag fick, men ja... Huehue.

dazed:

Tror det är sant, karln i fråga dock av en annan sorts överdos.

Dog?

dazed:

Jäfla pkmännniska [shake]

[blush]

dazed:

Ja vad tror du jag tänkte på? [shake]

Kanske något som att fladdra med ögonfransarna och bjuda på ett sockersött leende som gör att männen bara smääälter. Att trycka ihop brösten lite extra med armarna är dock det mest effektiva.

Ganon:

Varför är mitt vänstra öga klibbigt?

Pga för mycket ögonsekret. Eller något [shake]. Kanske inflammation.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Har två favoritfärger, grön pga skogen är grön och orange pga fint. Ja rätt så länge. Skulle säga skog och sol. Nej, gillade rosa och babyblått när jag var yngre, nu har mamma förstört båda de färgerna för mig. Kan tänka mig att jag alltid kommer gilla grönt oranget, ja. Kan tänka mig en kopp te eller varm choklad, gillar inte kaffe, smidigt av dig att du bäddade in den där frågan mitt i smeten. Nej man får ha vilken favoritfärg man vill. #3C7F34 och #E68200. Nej, ingen doft. Skulle nog inte offra något, så länge inte skogen blev typ lila . Har en del gröna kläder.

vad är det fina med orange då? hur länge? ok. blå är väl fin? det är bra att du vet vad du gillar. te och choklad går bra, när o var? ja visst är jag smidig? mår du inte illa vid tanken på en lila skog, det vore ju mer ravefest än natur, inte sant? ok, det är bra, vore ju ju jobbigt annars, eller hur? du skulle inte offra något, strålande. ok, skogsmulle eller hammarbyare?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oatsreuvaue:

Gillar du norge?

Ja! Eller iaf den lilla erfarenhet jag har av norge, var där och åkte skidor när jag var typ sju/åtta.

oatsreuvaue:

Är dvärgar söta eller läskiga?

Varken eller, de finns där som alla andra.

oatsreuvaue:

Var jag lite rasistisk nu?

Nä, man är nyfiken på saker som är lite främmande.

oatsreuvaue:

Gillar du sagor?

Japp!

oatsreuvaue:

Ditt bästa pluggtips?

Lyssna på klassisk musik och sitta på en lugn, städad plats. Samt, efter att man pluggat ett tag går det lättare och snabbare så det är bara att ta sig igenom den sega starten. Det är dessutom mysigt att äta samtidigt, man blir lite gladare då.

oatsreuvaue:

Vad skulle du kalla dig om du var en superhjälte?

Måste väl säga superboobs pga supply gav mig det fina smeknamnet en gång. Har för mig att det var hon iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tar du den i tvåan? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the savior:

vad är det fina med orange då? hur länge? ok. blå är väl fin? det är bra att du vet vad du gillar. te och choklad går bra, när o var? ja visst är jag smidig? mår du inte illa vid tanken på en lila skog, det vore ju mer ravefest än natur, inte sant? ok, det är bra, vore ju ju jobbigt annars, eller hur? du skulle inte offra något, strålande. ok, skogsmulle eller hammarbyare?

Gillar nog att det är en glad och varm färg, passar min personlighet. Ett par år iaf. Blått är tråkigt, marinblå fungerar dock helt okej. Vet inte, vad tycker du? Ja, väldans smidig! Jo det skulle vara hemskt, gillar inte lila alls nästan. Mm, man ska inte pracka på andra massa saker. Vad har skogsmulle och hammarbyare med varandra att göra? Jag är nog lite av en skogsmulle, hejar inte på något lag alls mvh tråkig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isotop:

Tar du den i tvåan?

Det skulle man kunna ta reda på [blush].


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Gillar nog att det är en glad och varm färg, passar min personlighet. Ett par år iaf. Blått är tråkigt, marinblå fungerar dock helt okej. Vet inte, vad tycker du? Ja, väldans smidig! Jo det skulle vara hemskt, gillar inte lila alls nästan. Mm, man ska inte pracka på andra massa saker. Vad har skogsmulle och hammarbyare med varandra att göra? Jag är nog lite av en skogsmulle, hejar inte på något lag alls mvh tråkig.

så du har en morotsfärgad personlighet? då är det kanske inte så länge trots allt? hur kan du säga så? blå är ju sköööön! jag vet, ett ställe. äsch, så smidig var jag väl inte? ojojoj, och ändå kommer du med förslag på lila skogar? du tycker det, jag tycker..båda har med grönt att göra...ok, nej men för det är man inte tråkig, det är ju det som tar bort alla fördomar...om man inte är kille då vet man ju vad för fördomar som kommer [party]


   
SvaraCitera