Aviseringar
Rensa alla

Jag svimmade nästan idag


Ämnesstartare

Skar mig i fingret (tummen) så blödde det som fan och det såg så hemskt ut att jag inte visste vad jag skulle göra. Trodde en del av fingret skulle ramla av eller något så jag gick från rum till rum och  lät som något djur. Efter ett tag svartnade det för ögonen och det tjöt och brusade i öronen, kunde knappt gå så haltade till sängen och ramlade ned där. Ringde efter hjälp och kunde knappt prata, sen blundade jag ett par minuter

Ville dela med mig av detta, säkert för jag suttit hemma en hel dag... Brukar bli ovanligt social då. Ska iaf ut imorgon, undrar om jag klarar av det efter gårdagens incident :O (:p)


   
Citera
Ämnesstartare

det är alltid så synd om mig, vrf? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

;;(             


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe: det är alltid så synd om mig

Jaså?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du hade tagit första bästa att vira runt tummen och satt dig ner istället för att vandra runt som något jävla djur så hade du antagligen undvikit att svimma och dess symptom. 


   
SvaraCitera

töntigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Usch vad jobbigt.. se till att dricka mycket vatten och tvätta av såret samt plåstra om det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eller oj det har du säkert redan hunnit med.. kollade ej tiden då tråden skapades. :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe: det är alltid så synd om mig, vrf?

oftast är det pga att du låter dina känslor bestämma, tror jag
durututudutututu *glad trudelutt*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles: Jaså?

aa, faktiskt 🙁

Rävpojken: oftast är det pga att du låter dina känslor bestämma, tror jag
durututudutututu *glad trudelutt*

du har rätt 🙂

Hjärtlös: Eller oj det har du säkert redan hunnit med.. kollade ej tiden då tråden skapades. :/

Tumme uppty ändå!

FruLiten: Om du hade tagit första bästa att vira runt tummen och satt dig ner istället för att vandra runt som något jävla djur så hade du antagligen undvikit att svimma och dess symptom.

haha ja, det är sant men jag trodde det var kört, därför fick jag panik

jkdlsgft: ;;(

=,(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gulle. Det är hemskt att känna sådär pre-svimmigt. Har som tur är också kunnat ta mig till säng/annat innan det gått för långt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken: oftast

överdrev dock med frågan hehe syftade mest på att jag drabbas av olyckor och råkar ut för såkallad otur

isola: Gulle. Det är hemskt att känna sådär pre-svimmigt. Har som tur är också kunnat ta mig till säng/annat innan det gått för långt.

Aa usch 🙁 händer jämt när jag är magsjuk/dylikt...
Bra annars kanske vi hade varit utan där D::!!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe: Bra annars kanske vi hade varit utan där D::!!!!!!

utan mig? ja det vore hemskt för er


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: utan mig? ja det vore hemskt för er

om ngt hade hänt osv. :/ aa, faktiskt men för dig också
fast mest för ossSöt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ha den i kokt vatten med grönsåpa eller salt. Det lindrar och dödar bakterier


   
SvaraCitera