Aviseringar
Rensa alla

Jag tänker alltid på saker, du då?


Ämnesstartare

Det började med att jag inte kunde vara i nuet, längtade alltid efter saker, men glädjen i att få det man vill ha blev mindre än förväntan, och till slut kunde jag inte ha någon förväntan.

En uppblåst fantasivärld gör verkligheten löjlig, liten och otillfredsställande.

Jag har inga rutiner för att klara av mig själv.

Det enda jag vill ha är att någon jag bryr mig om bryr sig om mig. Men hur är det möjligt när jag inte ser själen i folk, utan bara kött som rör på sig, korkade tröga apor. ?

Kan inte bygga förhållanden, jag börjar glida ned i mig själv och är snart totalt ocharmig, oförmögen att existera i nuet. Och då förlorar jag alla vackra tankar; de som inte är den här. Den sista rännilen som torkar ut. Smuts på glasögonen jag ser världen genom.


   
Citera
Ämnesstartare

SHAKE IT OFF


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

SHAKE IT OFF

Det ska inte vara så att jag stillastående är värdelös, jag vill uppnå perfektion.

Det är något viktigt här som jag glömmer om jag "skakar av".

Blir som andra, trög och närsynt, när jag kompromissar mina intressen. Är det verkligen bättre att vara sämst än att inte vara alls?

(skriver jag för luddigt?)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja du skriver sjukt luddigt... fattar inte riktigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klart jag måste skriva så att ni fattar. Jag skriver ju inte till mig själv

Men det blir svårt att formulera det så. Ber att få återkomma, .


   
SvaraCitera

Gör som du vill. Så enkelt är det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fejlarn:

Gör som du vill. Så enkelt är det.

Ofta är det bra att kolla med andra om man gör rätt sak, så jag frågar er på ungdomar.se om ni tycker att jag gör rätt när jag försvinner in i mig själv.

Kommer självklart fatta beslut själv, men väga in era åsikter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men att försvinna in i sig själv är aldrig bra, nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Men att försvinna in i sig själv är aldrig bra, nej.

tack för att du bryr dig.

Om jag är smart när jag är olycklig så kanske inte det är min grej att vara smart. Vad säger du?

Jag genomskådar _allt_. [sad]


   
SvaraCitera

Brk g:

Men hur är det möjligt när jag inte ser själen i folk, utan bara kött som rör på sig, korkade tröga apor. ?

Brk g:

Kommer självklart fatta beslut själv, men väga in era åsikter.

[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fejlarn:

[tard]

Människor kan vara snälla, men det känns så långt till dem varje gång de beter sig dumt. Det krävs mycket tid för att jag ska acceptera någon fullt ut.

Förstår du nu?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är förlorad i mig själv sedan länge. Det rekommenderas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ricochet:

Jag är förlorad i mig själv sedan länge. Det rekommenderas.

Jag läser alltid dina inlägg och tänker "han är lite som jag".

Varför rekommenderas det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brk g:

Klart jag måste skriva så att ni fattar. Jag skriver ju inte till mig själv

Men det blir svårt att formulera det så. Ber att få återkomma, .

Jag förstår dig. Jag är också djup - verklighet är luddigt, det djupa, idéer och drömmar fascinerar mig. Men jag tror det är viktigt att vara närvarande. Då och då iallafall. Den här världen är faktiskt också vacker, himlen, natten, mörkret och musiken är riktigt härlig. [cute]


   
SvaraCitera

Brk g:

oförmögen att existera i nuet. Och då förlorar jag alla vackra tankar; de som inte är den här. Den sista rännilen som torkar ut.

Utveckla detta.


   
SvaraCitera