Aviseringar
Rensa alla

Jag tänker elakt idag! [sad]


Ämnesstartare

Dold text: Jag känner mig jättetaskig men jag kan inte hjälpa att jag tänker såhär!
Ens soulmate har en bulle i ugnen och tänker låta den stanna där!

Det känns som att vår vänskap är över nu. Jag kan inte glädjas över hennes beslut. Jag blir lite deprimerad när jag tänker på att hon snart blir fet, lat och kommer ägna sig åt familjelivet för resten av livet.

Vi kommer inte ha någonting gemensamt!

Fan, hon är ju roligast. Nu kan hon inte ens dricka alkohol.

Vill någon här bli min soulmate? Bor i Stockholm! Är jättesnäll, det här är ett undantag!

[cry]


   
Citera
Ämnesstartare

tveksamt [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

tveksamt [crazy]

Är seriös. Är supernere. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angeleyes:

Är seriös. Är supernere. [sad]

är inte säker på att man hittar en soulmate över annons dock, och hur mycket soul mates kan ni vara om du spolar henne pga unge?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tänker bli din soulmate. Kom och ta mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

är inte säker på att man hittar en soulmate över annons dock, och hur mycket soul mates kan ni vara om du spolar henne pga unge?

Var oseriös med annonsen.
Spolar inte henne? Är bara så jävla nere över detta plus över att jag tänker såhär!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angeleyes:

Var oseriös med annonsen.
Spolar inte henne? Är bara så jävla nere över detta plus över att jag tänker såhär!

du får du väl försöka ha kul med henne ändå och hoppas att det ordnar sig eller nåt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förstår din grej typ. Det är en ganska så stor omställning [n]

tillägg: men om hon är lycklig och vill det här så ska du ju vara glad för hennes skull. det är en minst lika stor (större) omställning för henne liksom. hon behöver ditt support.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En vän till mig skaffade en unge för några år sedan, har träffat honom två gånger sen dess, ett mycket idiotiskt beslut. Säg adjö till din vän medan du kan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

Förstår din grej typ. Det är en ganska så stor omställning [n]

Jaa, menar inte att vara taskig. [sad]
Jag kan väl bli glad över att hon får sin dröm i uppfyllelse. Men mindre glad över att vi lär splittras. Eller inte ha kul ihop iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Liebestraum:

En vän till mig skaffade en unge för några år sedan, har träffat honom två gånger sen dess, ett mycket idiotiskt beslut. Säg adjö till din vän medan du kan.

Jag tänker också att det är ett idiotiskt beslut först, men det är det ju egentligen inte. Eller visst, för mig, men inte för henne.

Men du har rätt, bara att acceptera och gå vidare!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ok, nu har jag skrivit av mig, mår bra nu!
Hon får bli min ansvariga kompis istället för den roligaste. Sådana behövs säkert!

Ok nu tänker jag positivt igen, härligt [badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angeleyes:

Eller inte ha kul ihop iaf.

Det är väldigt tidigt för henne att skaffa barn, om hon är lika gammal som du?

Men tycker inte du ska lämna henne. Om hon är din soulmate så kan du inte göra det. Det är förräderi. BIG time [n]

Jag lovar, när bebisen väl kommer så kommer du att bli näst intill förälskad och hålla på och kela och gulla. [y] Du hinner svälja chocken och besvikelsen [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

Det är väldigt tidigt för henne att skaffa barn, om hon är lika gammal som du?

Men tycker inte du ska lämna henne. Om hon är din soulmate så kan du inte göra det. Det är förräderi. BIG time [n]

Hon är ett år äldre. [crazy]
Nej nej, skulle aldrig säga upp vänskapen, men det som gör att vi är så bra kompisar är just att vi har så jävla kul tillsammans, och sådana saker vi gör passar inte när man lever ett familjeliv och måste ha ansvar hela tiden. [no-no]

Tjejer som skaffar barn för första gången pratar oftast inte om annat än barn, barn, barn, så jävla trist när jag inte är särskilt förtjust i det livet ännu.

Renesmee:

Jag lovar, när bebisen väl kommer så kommer du att bli näst intill förälskad och hålla på och kela och gulla. [y] Du hinner svälja chocken och besvikelsen [y]

Känner mig som en pappa som inte vill att tjejen ska behålla barnet när du säger sådär haha, men vet att du har rätt. Lär tänka bättre när barnet är ute. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är livet det, kommer alltid ha sina vändningar och få saker varar förevigt, kommer väll bli förändrat men det behöver inte bli dåligt för det


   
SvaraCitera