Aviseringar
Rensa alla

Jag tänker elakt idag! [sad]


Ämnesstartare

Angeleyes:

Vill någon här bli min soulmate?

kan bli, bor dock ej i sthlm [sad]


   
SvaraCitera
blum
 blum

jag vill, tror dock du är för snygg för mig 🙁 kommer bara vara avundsjuk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kan komma och lägga en bulle i din ugn också[wink] då kan ni göra mamma-saker ihop istället[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gnäll på henne tills hon aborterar det


   
SvaraCitera

Jag känner så varje gång någon träffar en flick- eller pojkvän. Vi har inget gemensamt längre! De har förrått och lämnat sin egen sort, singlarna, de är inte längre en av oss. 🙁

Angeleyes:

Tjejer som skaffar barn för första gången pratar oftast inte om annat än barn, barn, barn, så jävla trist när jag inte är särskilt förtjust i det livet ännu.

Precis samma med folk som skaffar flickvän, de pratar oftast inte om någonting annat, och man kan inte göra något med dem längre, de ska bara vara med sin dumma flickvän hela tiden.


   
SvaraCitera
time
 time

Angeleyes:

Det känns som att vår vänskap är över nu. Jag kan inte glädjas över hennes beslut. Jag blir lite deprimerad när jag tänker på att hon snart blir fet, lat och kommer ägna sig åt familjelivet för resten av livet.

Om det är till någon tröst alls så vet jag precis hur du känner. Någon jag trodde var en av mina soulmates blev på tjocken och kom ut som kristen fundamentalist under SAMMA HELG. Dog. Hon är fortfarande fundamentalist, men hon gjorde sig av med bullen dock.


   
SvaraCitera

om du gillar xbogs annars nej


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

kristen fundamentalist under SAMMA HELG. Dog. Hon är fortfarande fundamentalist, men hon gjorde sig av med bullen dock.

får man göra sig av med bullar hur som helst då??[confused]

hönzgoggel:

om du gillar xbogs annars nej

[love]


   
SvaraCitera

kan bli din vän angie

fast har tentor hela tiden så kommer inte hinna ses.
men iaf


   
SvaraCitera
time
 time

blivande_japan:

får man

Nä, men hon gjorde det i vilket fall. Vilket är bra, för hon skulle inte bli en bra mamma någonstans.


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Nä, men hon gjorde det i vilket fall. Vilket är bra, för hon skulle inte bli en bra mamma någonstans.

aha, dåså! har fördomar om att människor som ej föds in i sånt, utan trillar dit ändå, är svaga och blev således förvånad över hennes val


   
SvaraCitera
time
 time

blivande_japan:

föds in i det

Fast det har hon! Men hon sket i det större delen av sin tonårstid och sen som vuxen flippade hon och det slant till. Kristen i all ära men man behöver inte vara fundamentalist, hujedamig. Hennes pojkvän var inte alls redo för ett barn heller (han är yngre). Men svag är hon.


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Fast det har hon! Men hon sket i det större delen av sin tonårstid och sen som vuxen flippade hon och det slant till. Kristen i all ära men man behöver inte vara fundamentalist, hujedamig. Hennes pojkvän var inte alls redo för ett barn heller (han är yngre).

okej, galet tur att hon inte behöll barnet iaf!


   
SvaraCitera
smisk

Äh nä, snuttis 🙁
men jag känner lite samma sak, min bästa vän är ganska nybliven sambo med sin pojkvän "som hon ska vara med livet ut" osv och skulle hon bli gravid skulle hon säkert behålla barnet, är asrädd för det [chocked]


   
SvaraCitera