Aviseringar
Rensa alla

jag tittar på porr ibland för att inte verka för klängig


Ämnesstartare

Ibland när jag pratar med en tjej som jag gillar. Så tittar jag på porr för att inte verka för på. Jag är definitivt inte klängig. Fast är rädd att uppfattas som det om jag säger hur jag tänker till henne. Är det någon som känner som jag kring det här? 


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Det kan inte vara fel att vara attraherad? Och bara för att man är det, så behöver man inte känna sig trygga tsms. Jag hade tyckt det vore sexigt om en snygg kille fantiserade snuskigt om mig. Hur kan man ta upp det här utan att det blir obekvämt senare? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

osäker:Hur kan man ta upp det här utan att det blir obekvämt senare? 

Hur menar du? Ska du bara säga typ " ibland när jag pratar med dig måste jag kolla på porr för att inte verka för på..."? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elise999:

Hur menar du? Ska du bara säga typ " ibland när jag pratar med dig måste jag kolla på porr för att inte verka för på..."? 

Tror du det fungerar? Tänkte mer att man säger det man känner och tänker på ett sådant sätt så det ej blir obekvämt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

osäker:

Tror du det fungerar? Tänkte mer att man säger det man känner och tänker på ett sådant sätt så det ej blir obekvämt. 

Ska man väll säga typ " Tycker du är så sexig så ibland när vi pratar måste jag kolla på porr och " lugna" mig lite så att jag inte blir odräglig. Tycker du ska veta detta, för det är allt för dig" 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elise999:

Haha. Varför inte glömma porren. Alltså att jag ser på porr då känns som brist på kommunikation med henne. Varför inte säga typ: Jag tycker fantasierna jag har om dig nu är så sexiga så jag blev riktigt kåt nu. Vad bör jag göra? Vi är fortfarande vänner, skillnaden är att nu vet jag att du är en vän jag är attraherad av. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

osäker:

Haha. Varför inte glömma porren. Alltså att jag ser på porr då känns som brist på kommunikation med henne. Varför inte säga typ: Jag tycker fantasierna jag har om dig nu är så sexiga så jag blev riktigt kåt nu. Vad bör jag göra? Vi är fortfarande vänner, skillnaden är att nu vet jag att du är en vän jag är attraherad av. 🙂

Funkar nog.super!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elise999:

Funkar nog.super!

Om jag skulle säga så till dig, hur reagerar du då? Om vi träffas hur skulle du bete dig då tror du om jag sagt detta? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

osäker:

Om jag skulle säga så till dig, hur reagerar du då? Om vi träffas hur skulle du bete dig då tror du om jag sagt detta? 

Skulle vällspela lite svårfångad men blivit.smickrad och låta dig veta att det gick hem även om jag låtsas som om det inte gjorde det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elise999:

Funkar nog.super!

Jag tänker mig att du skulle tolka det som att jag vill ligga med dig. Och så skulle du förmodligen tycka om att prata med mig, utan att ge något tillbaka. Då skulle jag bli osäker hur du kände för mig, och i förlängningen tröttna. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elise999:

Skulle vällspela lite svårfångad men blivit.smickrad och låta dig veta att det gick hem även om jag låtsas som om det inte gjorde det.

Mm se vad jag skrev. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

osäker:

Jag tänker mig att du skulle tolka det som att jag vill ligga med dig. Och så skulle du förmodligen tycka om att prata med mig, utan att ge något tillbaka. Då skulle jag bli osäker hur du kände för mig, och i förlängningen tröttna.

Om jag hade känt på samma sätt skulle jag nog låta dig veta det. Skulle nog ge något tillbaka, små hintar, "tafsa" eller så. Men jag är egentligen helt fel tjej att fråga då jag har noll erfarenhet av att killar är attraherade av mig...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elise999:

Oj, du är 14 bara. :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sitter du o kikar på porr när du snackar med henne i telefon lr va? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Sitter du o kikar på porr när du snackar med henne i telefon lr va? 

Inte om vi snackar i telefon nej. 


   
SvaraCitera