Aviseringar
Rensa alla

Jag tog fram 108 vetenskapliga bevis för den Heliga Geocentrismen - Flashback livrädda, stängde av mig... är detta OK?


Ämnesstartare

.

Ledningen på Flashback har nu visat sitt rätta ansikte:

http://snilleblixten.net/2013/11/21/flashback-har-stangt-av-mig-flashback-bekampar-yttrandefriheten/

Ingen

högoddsare direkt att det de vill tysta ner mig, med tanke på att jag
med mina 108 vetenskapliga argument för den Heliga Geocentrismen,
bevisat att det är Moder Jord som är den stationära medelpunkten i vårt
himlavalv:

https://www.flashback.org/p39915145#p39915145


Får man bekämpa yttrandefriheten som Flashback gör? Tumme ned

Era kommentarer på Flashbacks fascistoida metoder, tack!

.


   
Citera

vilka erbarmliga jävla sanningsförnekare. jag stöttar dig fullt ut i det här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:
vilka erbarmliga jävla sanningsförnekare. jag stöttar dig fullt ut i det här.

Tack kära vän!


   
SvaraCitera

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Hjärta

Vem är det?


   
SvaraCitera

Nej det är inte okej att kväva yttrandefriheten på ett forum vars signum är att upprätthålla en yttrandefrihet.

Om det sedan var vad som hände i det här fallet kan ingen annan än du och inblandade moderatorer yttra sig om, då vi utom rimliga tvivel känner till någonting.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vehnk:
Nej det är inte okej att kväva yttrandefriheten på ett forum vars signum är att upprätthålla en yttrandefrihet.

Om det sedan var vad som hände i det här fallet kan ingen annan än du och inblandade moderatorer yttra sig om, då vi utom rimliga tvivel känner till någonting.

Jag lovar, på heder och samvete, att Flashback inte gett mig någon som helst förklaring för den plötsliga avstängningen - inte ett ord om detta ens i själva tråden:

https://www.flashback.org/t1989158

Fullständigt tyst där nu - alla befinner sig i ett chocktillstånd...


   
SvaraCitera

"Den heliga geo-centrismen" - Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:
"Den heliga geo-centrismen" - Hjärta

En del belackare kallar den för ego-centrismen... Mycket glad


   
SvaraCitera

Den enda sanna religonen är Islam.

Det finns ingen gud utom Gud och Muhammed är hans sändebud

Dödsguden
den Heliga Geocentrismen,

.


   
SvaraCitera

Dödsguden: Fullständigt tyst där nu

Nej, inte det minsta. Till och med en som skrivit att du nog är inne på din andra 6-månadersavstängning.  Uppenbarligen gör du något fel.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Nej, inte det minsta. Till och med en som skrivit att du nog är inne på din andra 6-månadersavstängning.  Uppenbarligen gör du något fel.

Hjärta

Att Flashback-fascisterna ger mig en massa avstängningar, utan någon som helst grund dessutom, är det MITT FEL?

Allvarligt?

Medan de som tramsar, trollar och trakasserar (går till personangrepp och kallar mig för en massa invektiv), de får inga som helst avstängningar - tycker du det är schyst?


   
SvaraCitera

Dödsguden: utan någon som helst grund dessutom

Utan någon som helst grund - är ditt egna påstående. Ditt ord står liksom mot den/dom som stängde av dig, samt mot att du varit tidigare avstängd. Ja, det är ditt fel.

Dödsguden: är det MITT FEL?

Ja, det är DITT FEL.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Utan någon som helst grund - är ditt egna påstående. Ditt ord står liksom mot den/dom som stängde av dig, samt mot att du varit tidigare avstängd. Ja, det är ditt fel.

Om du går in i mina trådar och läser, så kommer du att märka att är det något som jag INTE sysslar med, så är det att tramsa, och det är just påstådda trams-poster jag fått varningar för!

(Detta samtidigt som trollen som tramsar i tråden (finns 5-6 st) och spyr ut en massa invektiv mot mig istället för att hålla sig on-topic, inte blir avstängda.)

Dessutom, var är din källkritik, när du med hull och hår sväljer de Geocentrism-hatande modsens påståenden, den motpart som anklagas för regelvidrigheter, dvs modsen som motarbetar yttrandefriheten?

SKÄRPNING NU !!!


   
SvaraCitera

Dödsguden: var är din källkritik

Källkritik? Var är din källa för att du blivit bannad utan anledning? Det enda vi har att gå på är ditt ord, och det kanske räcker för vissa, men inte för mig i alla fall.

Dödsguden: SKÄRPNING NU !!!

Mm, precis.

Du verkar för övrigt ha glömt en gyllene regel som gäller alla internet-forum: Att vara på ett forum är inte en rättighet, utan ett privilegium. Om nu någon/några på flashback, här eller på något annat forum känner sig trötta på dig så är det bara att stänga av, någon anledning behöver inte ges. Var i stället glad att du är avstängd i ett halvår och inte permanent. Uppenbarligen tycker någon/några att du av någon/några anledning(ar) behövde en timeout.

Hjärta


   
SvaraCitera