Aviseringar
Rensa alla

Jag träffade en tjej som heter Linnéa idag.


Ämnesstartare

Ett väldigt elegant och artistiskt namn tycker du, ett fint namn tycker jag. Jag vill gärna kramas med Linnéa men jag är lite dålig på att ragga nykter, för små balls helt enkelt. Nu pratar vi på facebook och Linnéa är väldigt skön vilket innebär att jag inte behöver göra allt själv vilket uppskattas och jag ser Linnéa som en jämlike. Tror ni att Linnéa kan älska någon som mig? Hur ska jag göra för att föra relationen vidare?


   
Citera
Ämnesstartare

Nej ingen gillar mobbare 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeeetooo: Nej ingen gillar mobbare

Jag skulle aldrig få för mig att mobba Linnéa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mobbaren:

Jag skulle aldrig få för mig att mobba Linnéa.

Tveksamt. Ni är läskiga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag känner en Linnéa Rullar ögonen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeeetooo: Tveksamt. Ni är läskiga.

Sluta mobbas.

Xuzkie: Jag känner en Linnéa

Får hon din mage att pirra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte alls, det är en gammal polare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xuzkie: Inte alls, det är en gammal polare.

Okej, hoppas du har någon som inte heter Linnéa som får din mage att pirra då!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför kan ingen tjej komma med tips? Ni borde väl veta bäst... Vill ni att killen frågar om ni vill hänga med och äta glass eller ska man bara bjuda hem er/skicka en penisbild direkt, är fett dålig på sånt här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sup rej inte fuller för att klirra ett snack bara. Firra att möta na nykter. Ett tips.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kände en Linnea för några år sedan, utan apostrof. Hon visade sig vara en riktig slyna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xuzkie: Sup dig inte full för att klirra ett snack bara. Firra att möta henne nykter. Ett tips.

Ja alltså möta henne nykter är inga problem, det var ju så jag "raggade upp" henne, det är mer att få det här spännande att fortsätta vara spännande och få det att resultera i mer än vänskap..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Agahnim: Kände en Linnea för några år sedan, utan apostrof. Hon visade sig vara en riktig slyna.

Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tänk bara att du inte vill ha henne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xxxx:
Tänk bara att du inte vill ha henne

Så att jag blir mer avslappnad?


   
SvaraCitera