Aviseringar
Rensa alla

Jag träffade idolfolket idag ;D


Ämnesstartare

Ohyes, ni läste rätt. Jag råkar ju gå i en rätt ball skola, så då kom det liksom kändisar dit. [cool] Höhö, nämen Idol-folket kom dit och skulle spela in nåt skit. Jag gick ner för en trappa och så plötsligt står LARS där och ser lite småförvirrad ut. Jag dog lite grand. (= jag sprang runt som en idiot och talade om för alla jag träffade vem jag hade sett) Sen försvann han, jag gick runt och gjorde annat, sen fick jag höra att alla var där, och så gick jag och en polare uppåt (hade ändå lektion där sen), och så voilà - där satt några. Typ de där jag inte riktigt vet namnen på för att jag inte tycker sådär jättemycket om dem. Men vi chillade runt där ett tag. SEN KOMMER LARS UT!!!!!!!! <3 tillsammans med Johan, Lou Lou och några fler.

Till slut satt vi där och snackade lite med dem, jag kramade Johan och jag och Lars sa hej till varandra. JAG ÄR KÄR I LARS. Nej men bara lite. Höhö.

Ja. För er som finner Idol-folket väääldigt häftiga: tji fick ni & sug på den karamellen. För er andra: Höhö asså jag är inte så jävla idol-kåt, jag gillar bara Lars. Men det var ju ändå lite coolt. VISST?

PARTY! [bigcheers][party]


   
Citera

Äppelkaka:

Lou Lou

Du skulle sagt att du är medlem på ungdomar.se - forumet som fick henne att BRYTA IHOP!!! [party]


   
SvaraCitera

Det gjorde jag också! De gick precis härifrån. Jag och Lars got jiggy with it. [wink]

[love]


   
SvaraCitera

Äppelkaka:

För er som finner Idol-folket väääldigt häftiga: tji fick ni & sug på den karamellen.

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nevon:

Du skulle sagt att du är medlem på ungdomar.se - forumet som fick henne att BRYTA IHOP!!!

Haha men neeej. Vad du är evil nu. 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

Det gjorde jag också!

Vad går du på för skola? :O

mopsen:

Jag och Lars got jiggy with it.

NÄÄÄÄÄÄÄÄ!


   
SvaraCitera

Äppelkaka:

Vad går du på för skola? :O

Nä, alltså, de kom till mitt poolhus.

Äppelkaka:

NÄÄÄÄÄÄÄÄ!

Han har lika manlig mandom som hans röst. [sad]

[love]


   
SvaraCitera

Knappast något att skryta om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

Nä, alltså, de kom till mitt poolhus.

Du ljuger.

Link:

Knappast något att skryta om.

Eh.. Jo! 😀


   
SvaraCitera

Äppelkaka:

Du ljuger.

Hell no. Johan Palm åt upp alla frosties. [confused]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

Hell no. Johan Palm åt upp alla frosties.

Nej. Han sa att min tröja var fin. 😀


   
SvaraCitera

Sedan när anses dem vara "kändisar"?


   
SvaraCitera

Nevon:

Du skulle sagt att du är medlem på ungdomar.se - forumet som fick henne att BRYTA IHOP!!! [party]

haha [bigsmile] håller med


   
SvaraCitera

men fuskigt och träffa Lars [cry][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dightkuz:

Sedan när anses dem vara "kändisar"?

Hela begreppet kändis kommer väl troligtvis ifrån ordet KÄND, vilket innebär att man alltså är känd. Och eftersom att en klar majoritet av alla som gick förbi visste vilka det var som satt där vill jag nog kalla dem kända. Så öh ja, ungefär sen de gick med i idol och folk började få koll på dem. [wink]


   
SvaraCitera