Aviseringar
Rensa alla

Jag (03) gillar en tjej (05) men är hon för ung för mig då?


Ämnesstartare

Som titeln lyder, jag gillar en tjej som är 15 år medans jag är 17. Jag undrar om vad folk tycker om ålders skillnaden om den är för stor eller inte. Hon är mogen så hon är inte som en 12 åring...

Är också orolig att polarna kommer "mobba" mig för att jag gillar en yngre tjej (bryr mig knappt men kan bli drygt ibland)

Några tips/är hon är för ung?


   
Citera

Om du verkligen gillar henne så följ ditt hjärta och bry dig inte om så mycket vad andra ska  tycka.


   
SvaraCitera

Är du 03 så är det ju inte så farlig skillnad


   
SvaraCitera

De går vel bra


   
SvaraCitera

2 år är inte för stor skillnad. Lycka till bro


   
SvaraCitera

Nej


   
SvaraCitera

Jag ser inga problem med det så länge föräldrarna godkänner det


   
SvaraCitera

Hon är inte för ung.

Mobbning är inte kul. om de slår dig, har jag tyvärr inget råd


   
SvaraCitera

Inga problem. Så länge det inte är en aldeles för utseendeskillnad (att du ser ut som en 18+ medan hon har ett yngre utseende på säg 14). Kan se konstigt ut då. Men lycka till


   
SvaraCitera

Nej


   
SvaraCitera

Hon fyller/har fyllt 15 och du 17, så det är väll inga problem? 


   
SvaraCitera

RogerPatte:
Som titeln lyder, jag gillar en tjej som är 15 år medans jag är 17. Jag undrar om vad folk tycker om ålders skillnaden om den är för stor eller inte. Hon är mogen så hon är inte som en 12 åring...

Är också orolig att polarna kommer "mobba" mig för att jag gillar en yngre tjej (bryr mig knappt men kan bli drygt ibland)

Några tips/är hon är för ung?

Inga problem alls. Det hade varit problematiskt om hon var 14 eller 13år. Men 15 och 17 år är inget problem.


   
SvaraCitera

RogerPatte:
Som titeln lyder, jag gillar en tjej som är 15 år medans jag är 17. Jag undrar om vad folk tycker om ålders skillnaden om den är för stor eller inte. Hon är mogen så hon är inte som en 12 åring...

Är också orolig att polarna kommer "mobba" mig för att jag gillar en yngre tjej (bryr mig knappt men kan bli drygt ibland)

Några tips/är hon är för ung?

Om du verkligen tycker om henne så borde inte det spela någon roll om vad din omgivning tycker. Du behöver inte vara orolig över att dina polare ska "mobba" dig. Kom ihåg att det viktigaste är vad du känner och tycker, personligen tycker jag inte att det är en stor åldersskillnad. Låt inte människor i din omgivning kunna styra över dina känslor. Hjärta


   
SvaraCitera

Det är jätte vanligt, som kille är det mer normalt att ha en yngre tjej än en äldre 


   
SvaraCitera

RogerPatte:
Som titeln lyder, jag gillar en tjej som är 15 år medans jag är 17. Jag undrar om vad folk tycker om ålders skillnaden om den är för stor eller inte. Hon är mogen så hon är inte som en 12 åring...

Är också orolig att polarna kommer "mobba" mig för att jag gillar en yngre tjej (bryr mig knappt men kan bli drygt ibland)

Några tips/är hon är för ung?

Min närmsta killvän är 02 som mig och hans flickvän är 05 (hon har fyllt 15) så enligt mig är det inte något fel med att du är 03. följ ditt hjärta:)


   
SvaraCitera