Aviseringar
Rensa alla

Jag tror att dalhbear är den igentlige frälsaren


Ämnesstartare

Denna tråden saknar diskussions underlag men jag tror han kommer bli glad så de gör inget. Amen.
 
tack för mig, ha det


   
Citera
Ämnesetiketter

Mashallah


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dahlbear:
Mashallah

Praise the lord


   
SvaraCitera

sgt.sunshine:

Praise the lord

Respektera frälsarens pronomen eller dö Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dahlbear:

Respektera frälsarens pronomen eller dö Rodnar

Ursäkta mig. Hade ändrat men denna mongo sidan låter en inte redigera äldre inlägg, läs hen istället. Snälla skicka mig inte till underjordenGråter

Däremot så tycker jag att man kan kalla alla vad man vill eftersom vi alla igentligen är lika. Jag är så trött på att vi delar in folk i kategorier, om det inte var en grej så hade nog flera känt sig välkommna som dom är och inte som nån dom ville vara


   
SvaraCitera

sgt.sunshine:

Ursäkta mig. Hade ändrat men denna mongo sidan låter en inte redigera äldre inlägg, läs hen istället. Snälla skicka mig inte till underjordenGråter

Däremot så tycker jag att man kan kalla alla vad man vill eftersom vi alla igentligen är lika. Jag är så trött på att vi delar in folk i kategorier, om det inte var en grej så hade nog flera känt sig välkommna som dom är och inte som nån dom ville vara

Dem inte hen. Men ah


   
SvaraCitera

dahlbear:

Dem inte hen. Men ah

What the fuck. Vad sa barnmorskan till dina föräldrar att du hade för kön när de kollade ultraljud? 


   
SvaraCitera

zetterblomman:

What the fuck. Vad sa barnmorskan till dina föräldrar att du hade för kön när de kollade ultraljud? 

Kön är inte samma sak som pronomen


   
SvaraCitera

dahlbear:

Kön är inte samma sak som pronomen

Oj, när skrev jag att det var samma sak? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dahlbear:

Dem inte hen. Men ah

Får man inte ens säga hen längre?


   
SvaraCitera

sgt.sunshine:

Får man inte ens säga hen längre?

Jag har aldrig gillat könsneutrala pronomen som "hen" utan personligen använder jag bara hon och han och den, det och de.


   
SvaraCitera

sgt.sunshine:

Får man inte ens säga hen längre?

Skillnad på hen och dem. Är inte bekväm med hen är mer bekväm med dem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zetterblomman:

Oj, när skrev jag att det var samma sak? 

Ayo min tråd mina regler.

Detta är UMs fristad nu. Här visar vi respekt och talar inte med dålig ton, eller skriver för den delen. Allas röster är lika värda och håller man inte med någon är man istället glad över att ens åsikter är personliga och kompletterar den andres.

och cannabis är tillåtet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dahlbear:

Skillnad på hen och dem. Är inte bekväm med hen är mer bekväm med dem

Hm okej, tycker bara det låter konstigt eftersom man brukar använda dem när man snackar om flera personer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Make Sweden Great Again:

Jag har aldrig gillat könsneutrala pronomen som "hen" utan personligen använder jag bara hon och han och den, det och de.

Jag tycker hen funkar rätt bra, man låter också smartare när man säger detMycket glad


   
SvaraCitera