Aviseringar
Rensa alla

Jag tror att dalhbear är den igentlige frälsaren


sgt.sunshine:

Jag tycker hen funkar rätt bra, man låter också smartare när man säger detMycket glad

Jag är ingen språkpolis utan folk får uttrycka sig hur dom vill. Just detta med hen är ju en bagatell. I så fall reagerar jag nog mer rent allmänt på felstavningar, särskrivningar och rena grammatiska fel.
Vi använder ju alla datorer med ordbehandlingsfunktion så egentligen borde det inte vara så svårt att få ihop svenska språket hyfsat. För egen del slarvar jag nog mest med att jag glömmer bort ord.  Rodnar


   
SvaraCitera

sgt.sunshine:

Får man inte ens säga hen längre?

tyvärr inte


   
SvaraCitera

sgt.sunshine:

Ayo min tråd mina regler.

Detta är UMs fristad nu. Här visar vi respekt och talar inte med dålig ton, eller skriver för den delen. Allas röster är lika värda och håller man inte med någon är man istället glad över att ens åsikter är personliga och kompletterar den andres.

och cannabis är tillåtet

Men hallå. När har jag inte visat respekt och skrivit med dålig ton? Att du är känslig och har lätt till tårar är någonting helt annat.


   
SvaraCitera

sgt.sunshine:

Ayo min tråd mina regler.

nja skulle nog inte tro det även om du såklart drömde det


   
SvaraCitera

dahlbear:

Skillnad på hen och dem. Är inte bekväm med hen är mer bekväm med dem

Livet är tufft. Jag är inte bekväm med att vara 1,60 lång så jag brukar be folk att se mig som 1,90. I Afghanistan flyr dem för sina liv och här sitter jag med mina problem att vara obekväm. Tumme upp


   
SvaraCitera

agnesberg:

nja skulle nog inte tro det även om du såklart drömde det

Varför är allt du skriver meningslöst?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Make Sweden Great Again:

Jag är ingen språkpolis utan folk får uttrycka sig hur dom vill. Just detta med hen är ju en bagatell. I så fall reagerar jag nog mer rent allmänt på felstavningar, särskrivningar och rena grammatiska fel.
Vi använder ju alla datorer med ordbehandlingsfunktion så egentligen borde det inte vara så svårt att få ihop svenska språket hyfsat. För egen del slarvar jag nog mest med att jag glömmer bort ord.  Rodnar

Jag har inget problem med felstavningar heller, det finns så många ord o går inte att hålla reda på alla på samma gång


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zetterblomman:

Men hallå. När har jag inte visat respekt och skrivit med dålig ton? Att du är känslig och har lätt till tårar är någonting helt annat.

Jag är den minst känsliga på detta forumet, den som tar det på minst allvar också förmodar jag. 

Jag läste detta

zetterblomman:

Oj, när skrev jag att det var samma sak? 

som dålig ton, men det är bara min uppfattning. 

Däremot så är detta att inte visa respekt:

zetterblomman:

Varför är allt du skriver meningslöst?

Även om jag håller med till viss del så är majoriteten av mina inlägg också meningslösa, kolla bara den här tråden liksom. 

Det beror också på såklart, jag läste det som otrevligt men du kanske ställde en seriös fråga. Folk kan ibland ta illa upp när någon bara är nyfiken, om det var så så gör det inget.
Själv är alla mina meningslösa inlägg födda ur tristess, så det kanske kan svara på din fråga


   
SvaraCitera

zetterblomman:

Varför är allt du skriver meningslöst?

varför är ditt namn meningslöst kan du nog svara på först.


   
SvaraCitera

sgt.sunshine:

Däremot så är detta att inte visa respekt:
Även om jag håller med till viss del så är majoriteten av mina inlägg också meningslösa, kolla bara den här tråden liksom. 

här kunde jag absolut hålla med dig resten kunde du ha skrivit lite bättre. 


   
SvaraCitera