Aviseringar
Rensa alla

Jag tror att min mamma och pappa är homofober


Du är inte weird. Modigt av dig att komma ut!! 🙂

Jag har inte kommit ut för min familj än, extra svårt för mig eftersom jag har 10 systrar o 1 bror!!!!


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

Jag förstår att föräldrar ej vill veta att deras barn har sex, men vad spelar det för roll vilket kön den ungen har sex med har..?

Inget men för en förälder så är det nog roligare om sonen springer efter flickor istället för pojkar. Det är inte bara den som är bisexuell som har rätt att tycka och tänka


   
SvaraCitera

Olycklig:

,Men du kan ju sluta att säga gay saker i närheten utav dom ifall du märker att det irriterar dom

Så du menar alltså att han ska vara en annan person när han är med sina föräldrar?[chocked]


   
SvaraCitera

Olycklig:

Inget men för en förälder så är det nog roligare om sonen springer efter flickor istället för pojkar. Det är inte bara den som är bisexuell som har rätt att tycka och tänka

Jag tror att det är olika beroende på vem man är som förälder. Har man inga fördomar mot homosexuella bryr man sig nog inte mer än att man möjligtvis är rädd för att ens son eller dotter ska bli diskriminerad eller behandlad illa på grund av sin läggning.

Har man en viss läggning är det inte så att man "tycker" så mycket, det bara är så. Om man som förälder eller annan närstående har problem med det tycker jag att man helt enkelt ska hålla käften. Jag kan förstå att man inte vill höra om sexuella erfarenheter ens barn har, men om det enda de säger är att de tycker att det är fruktansvärt att människor i vissa länder blir avrättade enbart på grund av sin läggning tycker jag inte att man behöver vara otrevlig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Olycklig:

Inget men för en förälder så är det nog roligare om sonen springer efter flickor istället för pojkar. Det är inte bara den som är bisexuell som har rätt att tycka och tänka

men asså vill du att dina föräldrar säger vem du ska sätta på?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antonOll:

Så du menar alltså att han ska vara en annan person när han är med sina föräldrar?

precis! man ska la få vara den man vill![smile]


   
SvaraCitera

Vad menar du med ''gay'' aktigt?? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antonOll:

Vad menar du med ''gay'' aktigt??

jag menar typ att jag "står" på de homosexuellas sida. typ kortfattat har jag min egna åsikt. Om nån säger: fyfan vad äckligt att vissa vill ha sex med samma kön som de själva.
då om jag säger: amen de kanske tycker att det är äckligt att ha sex med det motsatta könet. då blir det ett jävla liv hemma...


   
SvaraCitera

Jaha okey, har du syskon?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antonOll:

Jaha okey, har du syskon?

ja en lillebror. och han är för homosexualitet[smile]


   
SvaraCitera

SweGuy:

ja en lillebror. och han är för homosexualitet

Jag har 10 systrar o 1 lille bror, tror dem alla vet att jag är gay men inget pratar om det. Jag hr inte sagt något om det än men jag tycker att man inte ska behöva berätta det. Inget fel med att vara homo/bi etc. Inte så att en str8 person går runt o säger till nära att man är hetro elleR? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antonOll:

Jag har 10 systrar o 1 lille bror, tror dem alla vet att jag är gay men inget pratar om det. Jag hr inte sagt något om det än men jag tycker att man inte ska behöva berätta det. Inget fel med att vara homo/bi etc. Inte så att en str8 person går runt o säger till nära att man är hetro elleR?

nja, anledningen att jag vill komma ut med det är för att jag inte vill höra homofobiska saker hela tiden


   
SvaraCitera

SweGuy:

nja, anledningen att jag vill komma ut med det är för att jag inte vill höra homofobiska saker hela tiden

Nå? får du höra sånt fortf??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antonOll:

Nå? får du höra sånt fortf??

mm, en gång[cry]


   
SvaraCitera

SweGuy:

men asså vill du att dina föräldrar säger vem du ska sätta på?

Nej jag bryr mig inte om vad mina föräldrar säger om mina vänner och förhållanden, Det är mitt liv och inte deras.

Jag säger bara att föräldrar är människor med drömmar och tankar även dom, Många vill se sitt barn växa upp och skaffa familj och barn osv.. Om jag skaffade en son som vill knulla killar och leka korvfamilj så skulle nog även jag bli besviken i början tills det har sjunkit in

Jag har inget emot bisexuella men jag kan förstå föräldrar som blir besvikna när deras barn tar en oväntad väg


   
SvaraCitera