Aviseringar
Rensa alla

Jag tror att min mamma och pappa är homofober


Ämnesstartare

antonOll:

hahaha, ta hem en kille o hångla framför dina föräldrar

asså det skulle nog inte mina päron bli arga för, men vissa i släkten skulle nog tycka att det vore lite wierd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SweGuy:

då sa mamma typ: Filip, du behöver inte ventilera allting, tänk på din integritet och sånt som du känner behöver inte andra veta.

fuck them, var så politiskt aktiv som du känner för.
jag hade aldrig vågat att säga så hemma även om jag har vetat att jag kan bli kär i tjejer sedan jag var 17. vågar ändå inte komma ut till mina föräldrar, främst för att de är ignoranta och att jag tänker att det "kanske inte behövs".
du är modig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Btw älskar denna artikeln som jag läste idag [bigsmile]: http://www.sydsvenskan.se/malmo/homosexuella-ander-i-malmo/

"Han berättar också om Malmös svarta svanar, där två hanar bildade familj sedan övriga fåglar i den inplanterade kolonin hade dött ut.

– De adopterade ett gås-ägg, ruvade och födde upp ungen som sin egen, säger han."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nu när jag frågade om jag fick komma ut för släkten blev mamma skit arg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SweGuy:

nu när jag frågade om jag fick komma ut för släkten blev mamma skit arg

Det är hennes problem. Inte ditt. Rent krasst. Kan hon inte hantera det så är det hennes grej att handskas med, inte ditt. Egentligen.

Kom ut för släkten om du vill. Nån inom släkten kommer känna med dig (det är jag säker på) så då kan det vara skönt med en allierad [smile]


   
SvaraCitera