Aviseringar
Rensa alla

Jag tror att min syster har rymt igen


Ämnesstartare

jag tror att min syster har rymt igen, jag hittade en "kom ihåg lista" där det stod:

*3-4 pack cigg

*gitarr

*käk

*fickpengar

*mp3+laddare+jävligt bra låtar

*tandborste+vichy+basiron

*mobil=avstängd

*(cykel+)busskort

*bag, stor

*ställe att vara på:
- ylva 1.
- landet 2.
- tilda 3.

tror ni att hon har rymt? hon har rymt förut, snackat om hur hon vill leva som luffare, sagt till mig för flera månader sedan att hon planerar och rymma

jag vill inte jag vill inte jag vill inte, jag hatar henne som fan och jag orkar inte igen

vad ska jag göra? det är mitt fel, jag har varit så taskig mot henne för att jag har varit besviken och arg och fyfan så jävla sårad efter all annan skit, förstår inte varför jag bara inte kunde vara schysst och stöttande. jag menar, jag var praktiskt taget det enda som höll ihop familjen i typ ett år, jag kände ingenting, jag tänkte ingenting förutom att jag inte fick tänka efter. sen blev det bara nog, jag orkade inte, och nu mår hon dåligt igen. allt allt allt allt allt pga mig. tänk om hon dör nu? tänk om hon dör pga mig?

vad ska jag göra? jag vill inte säga till någon, jag vill inte tjalla


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Hur gammal är din syster?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Hur gammal är din syster?

hon är 14 men ska fylla 15


   
SvaraCitera

vafan..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

vafan..

vad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sätt hennes hälsa framför allt(dvs att bo hos sin familj är bäst för den än på gatan) och säg till edra föräldrar.

JAG BLEV FAN INTE FRI FÖREN JAG FYLLDE 16 Å DÅ SKA TAMIGFAN INGEN ANNAN BLI DET HELLER


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

JAG BLEV FAN INTE FRI FÖREN JAG FYLLDE 16 Å DÅ SKA TAMIGFAN INGEN ANNAN BLI DET HELLER

haha, fick mig att le

mopsen:

sätt hennes hälsa framför allt(dvs att bo hos sin familj är bäst för den än på gatan) och säg till edra föräldrar.

vet inte ifall ja borde göra det än, jag menar jag kanske bara missförstod


   
SvaraCitera
time
 time

BadAssLezbo:

vad ska jag göra? jag vill inte säga till någon, jag vill inte tjalla

Men. Alltså. Uppenbar fråga kanske. Men lär inte någon märka om ett barn i familjen plötsligt försvinner?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Men. Alltså. Uppenbar fråga kanske. Men lär inte någon märka om ett barn i familjen plötsligt försvinner?

jo, men de vet ju inte att hon inte kommer att komma hem efter att hon vart hos ylva


   
SvaraCitera
time
 time

BadAssLezbo:

jo, men de vet ju inte att hon inte kommer att komma hem efter att hon vart hos ylva

Men återigen, då lär de ju märka att hon inte kommer hem? Du behöver ju inte tjalla, menar jag. Fast hade det varit min syster hade jag sagt till direkt, men det kanske är för att jag är storasystern och det skiljer så pass många år mellan henne och mig att jag alltid haft extramamma-rollen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BadAssLezbo:

hon är 14 men ska fylla 15

Jag skulle gissa att hon behöver det. Bättre att hon gör det nu och har det ur världen, än att hon gör det senare.

Och som time säger, du behöver inte säga något i och med att det kommer märkas ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Men återigen, då lär de ju märka att hon inte kommer hem?

sant, så jag kanske inte behöver göra något alls?

timeisrunningout:

Fast hade det varit min syster hade jag sagt till direkt, men det kanske är för att jag är storasystern och det skiljer så pass många år mellan henne och mig att jag alltid haft extramamma-rollen

jo, allt blir ju så jävla komplicerat när det bara skiljer ungefär 2-3 år


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

tjalla, menar jag. F

men hon snakakr väl om att visa typ...... pappet så d vet va hon e lite mer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

ättre att hon gör det nu och har det ur världen, än att hon gör det senare.

i beg to differ.
om ja vill hoppa från en bro nue ska ja göra d så ja har d ur världen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Jag skulle gissa att hon behöver det. Bättre att hon gör det nu och har det ur världen, än att hon gör det senare.

okj, så ja ska bar låta d va?


   
SvaraCitera