Aviseringar
Rensa alla

Jag tror att mobbningen är skälet som har gjort mej våldsam och aggresiv?


bajsmobilen: Är det fel av mig tycker ni?

Har du provat att prata med lärare, rektor, kurator eller någon annan vuxen som skulle kunna hjälpa till med att bryta mobbningen? Finns det Friends-kamratstödjare på din skola?


   
SvaraCitera
Pardon

"och jag skall slå fyra andra denna vecka"

får man bara fråga vad som hände med att du varnar folk, ger dom en så kallad chans att "back-off"? Du verkar ju vara ute på någon vendetta och kan sätta rätt mycket på att snart slår du fel person och någon dag senare ligger du på KS och käkar genom en slang. Hände faktiskt min kompis för ett bra tag sedan. Inte samma situation, han gillade bara att kaxxa och låtsas vara ball...råkade kaxxa upp sig mot fel person och fick ett järnrör i bakhuvudet.

Det jag menar är, använd våldet som sista utväg, och var smart. Tänk på VEM du slår. Och inget jävla wannabe Rambo här nu  "öhh jag bryr mig inte vem jag slår". Dunkar du på en liten flicka med en roid-pumpad brorsa med temperament på 120 kg så tror jag inte du kommer tycka det var en så smart idé sådär i efterhand. Du verkar ju veva på allt som rör sig nämligen.  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razor:

Har du provat att prata med lärare, rektor, kurator eller någon annan vuxen som skulle kunna hjälpa till med att bryta mobbningen? Finns det Friends-kamratstödjare på din skola?

Pardon:
"och jag skall slå fyra andra denna vecka"

får man bara fråga vad som hände med att du varnar folk, ger dom en så kallad chans att "back-off"? Du verkar ju vara ute på någon vendetta och kan sätta rätt mycket på att snart slår du fel person och någon dag senare ligger du på KS och käkar genom en slang. Hände faktiskt min kompis för ett bra tag sedan. Inte samma situation, han gillade bara att kaxxa och låtsas vara ball...råkade kaxxa upp sig mot fel person och fick ett järnrör i bakhuvudet.

Det jag menar är, använd våldet som sista utväg, och var smart. Tänk på VEM du slår. Och inget jävla wannabe Rambo här nu  "öhh jag bryr mig inte vem jag slår". Dunkar du på en liten flicka med en roid-pumpad brorsa med temperament på 120 kg så tror jag inte du kommer tycka det var en så smart idé sådär i efterhand. Du verkar ju veva på allt som rör sig nämligen.  

Jag är kurd 🙂 så jag hämtar alla mina 1000 kusiner isåfall.


   
SvaraCitera

Du kommer bryta din egen hand förr eller senare


   
SvaraCitera

troll


   
SvaraCitera

annars: sök hjälp


   
SvaraCitera

Pardon: snart slår du fel person och någon dag senare ligger du på KS och käkar genom en slang

.

Hjärta


   
SvaraCitera

bajsmobilen: ag är kurd 🙂 så jag hämtar alla mina 1000 kusiner isåfall.

Okej, men jag hade inte tänkt mig ett krig utan att någon vuxen pratar med mobbarna så att de slutar bete sig som skit.


   
SvaraCitera

folk verkar dra sig åt att reta/mobba mig, men det varar aldrig länge. Jag tycker det är väldigt dumt att folk säger "våld löser inget", det är väl som människan fungerar eller nått för hela mitt liv har jag aldrig varit rädd för att slåss, även för de som är större än mig, och de som retas klår jag upp, sist var det nån vecka innan sommarlovet och det var en grupp av tre som höll på med mig och jag valde den största (som var större än mig) och jag gick fram och slog honom i ansiktet och sen knäade jag honom några gånger när han bockade sig ner, och efter det så har han och de andra låtit mig vara helt. Men såklart så kom ryktena om att jag skulle starta en skolskjutning etc och socialen blev inblandad och allt sånt (det här hände på en "snäll" skola så folk blev chockade). Men jag gör det inte för att se dom andra lida (kanske lite lol) men jag gör det för att få slut på problemet.


   
SvaraCitera