Aviseringar
Rensa alla

Jag tror han gillar mig, men jag gillar inte honom..


Ämnesstartare

Jo nu är det såhär att det finns en kille i min klass som på senare tid har börjat prata och nästan "följa efter" mig varje dag. Och det känns nästan som att han är intresserad av att vara mer än bara en "vän". Det låter kanske löjligt när man skriver det såhär, men jag får bara sådana vibbar ;P
Känner mig lite illa till mods om jag ska vara ärlig, för jag gillar inte honom. Inte på det viset iaf..

Någon som har något tips på hur jag lite diskret kan visa att jag inte är intresserad? ^^ Helst vill jag inte säga det rakt ut, eftersom jag inte känner honom särskilt bra. Vi går bara i samma klass liksom. [crazy]


   
Citera

gör ingenting
säg det rakt ut om han blir jobbig


   
SvaraCitera

Om du vill va vän med honom är det ju bara att vara det men sätta ner foten när han vill något mer.

Om du inte ens vill vara vän finns det nog inte snällt sätt att säga det. Bara att köra hard core så att han fattar. Huvudsaken är att du är konsekvent skulle jag säga

som kille asså. Så att han fattar direkt utan att behöva fundera på vad du menar. Snällast mot honom och bäst för dig.


   
SvaraCitera

Fråga honom. Fast inte framför folk, det skulle blir bara pinsamt 🙂 Och om han säger att han inte är det, så säger du typ "Bra. Inte jag heller". Eller något sånt. Good luck [smile]


   
SvaraCitera

killar är jobbiga, de stalkar en fett och försöker hela tiden hitta på saker att säga men det kommr ut som nonsens

så bara ignorera honom så kanske han slutar


   
SvaraCitera

är ju bara säga som det är [shake]


   
SvaraCitera

BadAssLezbo:

killar är jobbiga, de stalkar en

challenge accepted.


   
SvaraCitera

Leijonsparf:

challenge accepted.

ne sluta duma lejon


   
SvaraCitera

BadAssLezbo:

ne sluta duma lejon

om jag kan bekräfta dina märkliga föreställningar så är det väl snarare något som du borde vara tacksam över. jag menar, hellre bli stalkad än att ha fel, det tidigare kan man ju göra något åt.


   
SvaraCitera

Leijonsparf:

om jag kan bekräfta dina märkliga föreställningar så är det väl snarare något som du borde vara tacksam över. jag menar, hellre bli stalkad än att ha fel, det tidigare kan man ju göra något åt.

har redan fullt av killar som stalkar mig i skolan, men okejrå en till på internet kan ej skada


   
SvaraCitera

BadAssLezbo:

har redan fullt av killar som stalkar mig i skolan, men okejrå en till på internet kan ej skada

nu blev det ju genast tråkigare. men det kan jag leva med. har inte haft något riktigt stalkingoffer på länge. inte som känt till det, i alla fall.


   
SvaraCitera

Leijonsparf:

nu blev det ju genast tråkigare. men det kan jag leva med. har inte haft något riktigt stalkingoffer på länge. inte som känt till det, i alla fall.

glad att göra en stalker glad


   
SvaraCitera

Snälla, rara, lilla Säg det rakt ut...
Implicitet fungerar faktiskt inte så särskilt ofta.


   
SvaraCitera

GencoOil:

Snälla, rara, lilla Säg det rakt ut...
Implicitet fungerar faktiskt inte så särskilt ofta.

hej morfar


   
SvaraCitera

Okej?


   
SvaraCitera