Aviseringar
Rensa alla

Jag tror inte min pojkvän vill ha sex, men jag vill :/


Ämnesstartare

Min pojkvän och jag har varit tsm i lite mer än två månader, jag vill vänta ett litet tag tills vi har sex, ämen jag vill ha det när jag känner mig redo. En jag vet vem de e var tsm med han ett halvår innan mig, dom var bara tsm i tre veckor ungefär. Då gjorde han slut för att hon ville ha sex med han och han var inte redo ännu. Då vill inte jag förstöra vårat förhållande genom att fråga han...
Hur ska jag göra??[sad] Jag tycker verkligen om han, och kan inte förlora honom :/


   
Citera

du skriver lite obegripligt :p
börja mysa och bli intensivare och se vart det leder istället


   
SvaraCitera

Han är väl rädd för att du skall tycka hans kuk är liten! [sad]


   
SvaraCitera

novemberbarn:

Hur ska jag göra??[sad]

Säg till honom att du vill ha sex om han också vill det. Fråga sen om han vill det, problem solved [y]


   
SvaraCitera

Sluta tro, ta reda på.


   
SvaraCitera

S3ON:

Han är väl rädd för att du skall tycka hans kuk är liten! [sad]


   
SvaraCitera

försök inte riskera något då [shake] hur svårt kan det vara


   
SvaraCitera

ofta man vill vara ihop med en tjej som vill ha sex, betyder ju bara att hon kommer slampa runt med alla[confused] bättre att vara med tjejer som inte gillar sex och sen tvinga dom till det[smile]


   
SvaraCitera

kebu12:

ofta man vill vara ihop med en tjej som vill ha sex, betyder ju bara att hon kommer slampa runt med alla bättre att vara med tjejer som inte gillar sex och sen tvinga dom till det

Älskar hur du tänker! [love]

Dold text: Eller nåt.


   
SvaraCitera

Försök att mysa mer och sedan kan ni alltid smeka och onanera varandra med om han nu inte känner sig redo för sex. Om han dumpar dig bara för att du frågar om han vill ha sex med dig är han inte så mycket att ha, man ska kunna fråga sådant men däremot ska man inte kräva det.


   
SvaraCitera

Katz:

Älskar hur du tänker!

Alla borde tänka som mej[wink]


   
SvaraCitera

ha sex med mig istället, jag gillar sex.


   
SvaraCitera

kebu12:

Alla borde tänka som mej

Oh ja! Tänk vilken sjuk och pervers värld vi skulle leva i om alla tänkte som dig; det skulle bli typ som i teletubbie-land. [blush]


   
SvaraCitera

Katz:

Oh ja! Tänk vilken sjuk och pervers värld vi skulle leva i om alla tänkte som dig; det skulle bli typ som i teletubbie-land. [blush]

Ja, hade varit underbart[smile]


   
SvaraCitera

Varför vill man ha sex.


   
SvaraCitera